Tarvis saada selville että sopiiko kakslitrasen turbon vetarit kakskolmosen laatikon kans yhteen? Kyseessä on -96 mallin 9000 2.0t jossa 2.3t laatikko.
Sisempi nivel suht väljä mut kun otin sen irti niin se oli ihan eri näkönen kun se minkä ostin varaosaksi minkä piti ainakin olla 2.3turbon sisempi malja.
2.0t -> 2.3t vetarit
2.0t -> 2.3t vetarit
Ng 9-3 TTid 08
Ex. 9-3 Aero 3d '00 Stg5
Ex. 9-3 Aero 3d '00 Stg5
Re: 2.0t -> 2.3t vetarit
Kokonainen vetaripaketti ei käy.
Tuo sisäpään triboidi on erilainen, näin ainakin 2.3 automaatissa missä on Aeron kanssa samat hilkkeet.
Tuo sisäpään triboidi on erilainen, näin ainakin 2.3 automaatissa missä on Aeron kanssa samat hilkkeet.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Re: 2.0t -> 2.3t vetarit
Täyspaineisten 2.3 vetonivelet ovat isompia ja kaikki osat ovat erilaisia. Nopeasti katottuna eroja ei ole, mutta tarkemmassa tarkastelussa eroja alkaa löytyä.
-2.3 kupit ovat halkaisijaltaan isommat
-vetoakselin seegeri rengas urat ovat eri paikoissa
-ulomman vetonivelen sisärakenne asettuu eri kohtaan
-tribolin runko osa on 2.3:ssa leveämpi.
-2.3 kupit ovat halkaisijaltaan isommat
-vetoakselin seegeri rengas urat ovat eri paikoissa
-ulomman vetonivelen sisärakenne asettuu eri kohtaan
-tribolin runko osa on 2.3:ssa leveämpi.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: 2.0t -> 2.3t vetarit
Kiitoksia avuista.
Kyselin piruuttani et mitä uus maksais niin onneksi istuin tuolilla etten lentäny perseelleni. 402e on hiukan liikaa jostain pirun tuhkakupista,
Kyselin piruuttani et mitä uus maksais niin onneksi istuin tuolilla etten lentäny perseelleni. 402e on hiukan liikaa jostain pirun tuhkakupista,
Ng 9-3 TTid 08
Ex. 9-3 Aero 3d '00 Stg5
Ex. 9-3 Aero 3d '00 Stg5