2.0t -> 2.3t vetarit

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Tero87
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: To Elo 27, 2009 06:37
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

2.0t -> 2.3t vetarit

Viesti Kirjoittaja Tero87 »

Tarvis saada selville että sopiiko kakslitrasen turbon vetarit kakskolmosen laatikon kans yhteen? Kyseessä on -96 mallin 9000 2.0t jossa 2.3t laatikko.
Sisempi nivel suht väljä mut kun otin sen irti niin se oli ihan eri näkönen kun se minkä ostin varaosaksi minkä piti ainakin olla 2.3turbon sisempi malja.
Ng 9-3 TTid 08
Ex. 9-3 Aero 3d '00 Stg5
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Re: 2.0t -> 2.3t vetarit

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Kokonainen vetaripaketti ei käy.

Tuo sisäpään triboidi on erilainen, näin ainakin 2.3 automaatissa missä on Aeron kanssa samat hilkkeet.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Re: 2.0t -> 2.3t vetarit

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Täyspaineisten 2.3 vetonivelet ovat isompia ja kaikki osat ovat erilaisia. Nopeasti katottuna eroja ei ole, mutta tarkemmassa tarkastelussa eroja alkaa löytyä.

-2.3 kupit ovat halkaisijaltaan isommat
-vetoakselin seegeri rengas urat ovat eri paikoissa
-ulomman vetonivelen sisärakenne asettuu eri kohtaan
-tribolin runko osa on 2.3:ssa leveämpi.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Tero87
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: To Elo 27, 2009 06:37
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Re: 2.0t -> 2.3t vetarit

Viesti Kirjoittaja Tero87 »

Kiitoksia avuista.
Kyselin piruuttani et mitä uus maksais niin onneksi istuin tuolilla etten lentäny perseelleni. 402e on hiukan liikaa jostain pirun tuhkakupista,
Ng 9-3 TTid 08
Ex. 9-3 Aero 3d '00 Stg5
Vastaa Viestiin