Jaahans, siis ei kun liittymän Cosworth RS klupin palstoille ja väijymään k*rvähtäneitä ahtimia eskorteista.
Meni muuten 4,5 tuntia vanhan ahtimen poistamiseen...Voe elämän kevät että on DP:n (3 tuumainen JiiTee) ja turbon pakosarjaan kiinnittävät mutterit kettumaisia avata

Mikään kalu ei meinaa sopia...Noh, huomenna toimiva turpo paikoilleen ja ei kun kovaa ajoa

Siis heti ahtimen sisäänajon jälkeen.
Vanhassa ahtimessa on muuten siivet täysin ehjät. Ahtopuolella oli pientä öljymöhnää näkyvillä (vissiin huohottimelta), pakopuoli oli ihan hyvän näköonen (kuiva ja vaalean ruskea). Suurempia välyksiäkään ei tunnu, mutta silti ahdin oli täysin jumissa kun sen irrotin. Hetken sitä ihmeteltyäni ja räplättyäni ahdin alkoikin pyörimään ihan normaalisti

Veikkaisin kuitenkin että laakerit on sököt tai jotain, pitää purkaa joku päivä jahka inspiraatio iskee.