..Tai jonossa, tuli ajeltua muutamasata kilometriä kuutostietä ja sieltä tienposken saldoista löytyi 2 x Pösöä, 2 x Relluja ja yksi GM.kin tuote, Look at Opel Now.
On tainnut pakkanen pakastaa patongit
Ja nämä patongit olivat tuoreita ~ > 2003
Onhan niissä kai ongelmia ollut. Omat vanhemmat pösöt tuppasi nostamaan öljytikun ylös aina kun oli tarpeeksi kylmä, onneksi ei muuta Nykyinen 406 '99 bensakoneella sen kun porskuttaa ja lämppärikin on vähintään yhtä hyvä kuin tonnarissa (plus että peppugrilli toimii).
Onko kukaan muuten tehnyt tutkimusta, minkä merkkiset autot eniten jäävät tielle (siis suhteutettuna ko. automerkin yleisyyteen tietenkin)?
Hessu kirjoitti:Onhan niissä kai ongelmia ollut. Omat vanhemmat pösöt tuppasi nostamaan öljytikun ylös aina kun oli tarpeeksi kylmä, onneksi ei muuta
Niin eihän tuo huohottimen jäätyminen kovin vakava oire ole, muutakuin työntää jonku stefan helvettii ja läväyttää öljyt pihalle, Onneks ei muuta
Rover-merkkiset värkit poksauttelee nokka-akselinstefoja pihalle ja sitä kautta öljyt pois. Noh eihän siinä mitään autonomistajat lisää vaan öljyä ja jatkaa matkaa ja ihmettelee ku vähän kolisee.
Hessu kirjoitti:Onhan niissä kai ongelmia ollut. Omat vanhemmat pösöt tuppasi nostamaan öljytikun ylös aina kun oli tarpeeksi kylmä, onneksi ei muuta Nykyinen 406 '99 bensakoneella sen kun porskuttaa ja lämppärikin on vähintään yhtä hyvä kuin tonnarissa (plus että peppugrilli toimii).
Ainakin BX-sitikoissa ja 405-pököteissä tuo vaiva poistui sillä kun eristi solumuovilla huohotinputket, sekä piti viimasuojaa syylärin takana.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Hessu kirjoitti:Onhan niissä kai ongelmia ollut. Omat vanhemmat pösöt tuppasi nostamaan öljytikun ylös aina kun oli tarpeeksi kylmä, onneksi ei muuta Nykyinen 406 '99 bensakoneella sen kun porskuttaa ja lämppärikin on vähintään yhtä hyvä kuin tonnarissa (plus että peppugrilli toimii).
Sedällä yli 400tkm ajettu suurinpiirtein samanikäinen bensa 406, siinä alkoi n.35 asteen pakkasessa kusemaan kaikki konehuoneen muoviset polttoaineputken liittimet ainetta pihalle. Korjaantui laittamalla kunnolliset klemmarit putkiin.
Muuten ko. auto toiminut niin hyvin että ihan hävettää omien saappien puolesta...
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
Vävypojan suht uusi 500 sarjan Biimeri (tosin diesel):
jatkuvia käynnistysongelmia vaikka polttoaine tankissa, suodattimet ym virvokkeet on vaihdettu sekä säntillisistä ja kalleista huolloista huolimatta. Akku tottakai ekaksi vaihtoon jonka jälkeen pitkä lista sähkölaitteita ei enään toiminu; piti kuulema ohjelmoida uudelleen ja nyt on jostakin syystä huolloissa ruuhkaa- Kun sen sitten saa käynnistymään niin sillä ei pääse minnekkään kun leveät renkaat ovat estävät lumessa liikkumista. Auto menee kuulema vaihtoon asap.
Oma Viippani oikein nauttii lumesta ja pakkasesta, kuten myös minä. Mondeo on saanut viettää pidennettyä Joululomaa nyt kylmän ja lumen aikana
Where have all the 2-strokes gone?
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!