Mikä ahdin 88 T16 ysisatkuun?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
900Tbo
"Tuplakaasari"
Viestit: 62
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 22:38

Mikä ahdin 88 T16 ysisatkuun?

Viesti Kirjoittaja 900Tbo »

Nyt Garretin T3:n päätti sanoa sopimuksen irti ja nyt ajattelin kysyä mikä ahdin kannattaisi tilalle laittaa? Autoa on rakenneltu melkoisesti ja alunperinkin ajatus oli asentaa hybridiahdin T3/T4+kunnon dumppi, mutta onko jollakulla kokemuksia vastaavista rakennelmista käytännössä. Periaatteessa T3 on pelannut hyvin ja ladannut mukavasti yli 1bar 8) , mutta onko hybridissä enemmän potentiaalia?
900Tbo
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

nelosen kompuralla pääsee huomattavasti kovemmille teholukemille ja paineitakaan ei tarvitse niin paljon kuin kolmosella.

hieman herkkyys kärsii.

3/4 variaatioita on monia, joku ahdinfirma osaa laskea oikeat arvot kun ilmoitat minkätyyppistä kombinaatiota haet...
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3133
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Myös tuo hp tavoite määrää tuon puhaltimen valintaa ja onko käytettävyys vaiko max hp tavoiteena? Eli käytettävyyttä on alhaalta mukaan tuleva puhallin ja max hp on siellä 3000rpm kohdalla "nykäisevä".

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Vastaa Viestiin