
Mikä ahdin 88 T16 ysisatkuun?
Mikä ahdin 88 T16 ysisatkuun?
Nyt Garretin T3:n päätti sanoa sopimuksen irti ja nyt ajattelin kysyä mikä ahdin kannattaisi tilalle laittaa? Autoa on rakenneltu melkoisesti ja alunperinkin ajatus oli asentaa hybridiahdin T3/T4+kunnon dumppi, mutta onko jollakulla kokemuksia vastaavista rakennelmista käytännössä. Periaatteessa T3 on pelannut hyvin ja ladannut mukavasti yli 1bar
, mutta onko hybridissä enemmän potentiaalia?

900Tbo
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Myös tuo hp tavoite määrää tuon puhaltimen valintaa ja onko käytettävyys vaiko max hp tavoiteena? Eli käytettävyyttä on alhaalta mukaan tuleva puhallin ja max hp on siellä 3000rpm kohdalla "nykäisevä".
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135