Käytettiin kaverin kanssa yhtä vw Golf III 1,8i kantta koneistamolla jossa oikaisivat kannen, pesivät sen sekä vaihtoivat vent.varren kumit, mutta kun kansi tuli koneistamolta kannessa oli tallaiset http://kuvablogi.com/nayta/2454220/ jäljet muutamassa venttiilin nostimen pesässä
Golf:in kannen koneistus?
Golf:in kannen koneistus?
Moro!
Käytettiin kaverin kanssa yhtä vw Golf III 1,8i kantta koneistamolla jossa oikaisivat kannen, pesivät sen sekä vaihtoivat vent.varren kumit, mutta kun kansi tuli koneistamolta kannessa oli tallaiset http://kuvablogi.com/nayta/2454220/ jäljet muutamassa venttiilin nostimen pesässä
Kun kävimme kyselemässä asiaa koneistamon omistajalta niin se olkoi vaan v*ttuilemaan päin naamaa ja sanoi ettei hän ota kantaa koko asiaan ja että voitte vetää käräjille jos siltä tuntuu
Onko mahdollista että nostimet olisivat tehneet pesiin joskus tuollaiset naarmut (yhdessä pesässä jäljet oli tosi syvät ja niissä oli vielä ulkonevat "jäysteet") vai onkohan se paja äijä tehnyt noi naarmut jollain työkalulla kun on irroittanut venttiilin jouset? Itselle ei ainakaan ole tullut koskaan vastaan että venttiilin painin olisi naarmuttanut pesään tuollaiset jäljet.
Käytettiin kaverin kanssa yhtä vw Golf III 1,8i kantta koneistamolla jossa oikaisivat kannen, pesivät sen sekä vaihtoivat vent.varren kumit, mutta kun kansi tuli koneistamolta kannessa oli tallaiset http://kuvablogi.com/nayta/2454220/ jäljet muutamassa venttiilin nostimen pesässä
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: Golf:in kannen koneistus?
Ei kait ollut Keski-Suomen koneistamo? Itse ainakin työn puolesta asioidessa saanut siitä puljusta hyvän kuvan.jyyrä kirjoitti:Moro!
Käytettiin kaverin kanssa yhtä vw Golf III 1,8i kantta koneistamolla jossa oikaisivat kannen, pesivät sen sekä vaihtoivat vent.varren kumit, mutta kun kansi tuli koneistamolta kannessa oli tallaiset http://kuvablogi.com/nayta/2454220/ jäljet muutamassa venttiilin nostimen pesässäKun kävimme kyselemässä asiaa koneistamon omistajalta niin se olkoi vaan v*ttuilemaan päin naamaa ja sanoi ettei hän ota kantaa koko asiaan ja että voitte vetää käräjille jos siltä tuntuu
Onko mahdollista että nostimet olisivat tehneet pesiin joskus tuollaiset naarmut (yhdessä pesässä jäljet oli tosi syvät ja niissä oli vielä ulkonevat "jäysteet") vai onkohan se paja äijä tehnyt noi naarmut jollain työkalulla kun on irroittanut venttiilin jouset? Itselle ei ainakaan ole tullut koskaan vastaan että venttiilin painin olisi naarmuttanut pesään tuollaiset jäljet.
#3834
Re: Golf:in kannen koneistus?
Kyllä sinne saa tehtyä työkalulla, rippuu millanen puristin on käytössä. Aika varovainen saa olla noilla "halppis" puristimilla ainakin, tosin en tiedä millasia kyseisessä paikassa käytetään. Ainakin ite olen huomannut että varovainen saa alumiini kannen kanssa olla.
Tosin kyllä jäljet on enemmän yksittäisiä naarmuja työkalulla kuin tuolleen tasaisesti tulleita. Kyllä nostajakin saa jälkiä aikaan kun likaa menee väliin eikä nostaja pääse enään pyörimään. Silloin voi myös tulla jäysteitä mutta ne on kyllä jo sellaisia että nostaja ei liiku siellä pesässä enään.
V-M
Tosin kyllä jäljet on enemmän yksittäisiä naarmuja työkalulla kuin tuolleen tasaisesti tulleita. Kyllä nostajakin saa jälkiä aikaan kun likaa menee väliin eikä nostaja pääse enään pyörimään. Silloin voi myös tulla jäysteitä mutta ne on kyllä jo sellaisia että nostaja ei liiku siellä pesässä enään.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: Golf:in kannen koneistus?
En viitsi nyt tässä alkaa mainostamaan kyseistä firmaa, mutta täytyy kyllä sanoa että oli sillä äijällä kyllä paskamainen asenne hoitaa asiakas palvelu (kun menimme kysymään tätä vikaa niin kaveri esitti asian todella asiallisesti eikä missään vaiheessä sanonut tuolle äijällä pahasti). Kaveri on vieläpä käyttänyt tuolla puljussa ennenkin auton kansia, eikä sillä ole ollut mitään ongelmia (mutta nyt onsiiseli kirjoitti:Ei kait ollut Keski-Suomen koneistamo? Itse ainakin työn puolesta asioidessa saanut siitä puljusta hyvän kuvan.jyyrä kirjoitti:Moro!
Käytettiin kaverin kanssa yhtä vw Golf III 1,8i kantta koneistamolla jossa oikaisivat kannen, pesivät sen sekä vaihtoivat vent.varren kumit, mutta kun kansi tuli koneistamolta kannessa oli tallaiset http://kuvablogi.com/nayta/2454220/ jäljet muutamassa venttiilin nostimen pesässäKun kävimme kyselemässä asiaa koneistamon omistajalta niin se olkoi vaan v*ttuilemaan päin naamaa ja sanoi ettei hän ota kantaa koko asiaan ja että voitte vetää käräjille jos siltä tuntuu
Onko mahdollista että nostimet olisivat tehneet pesiin joskus tuollaiset naarmut (yhdessä pesässä jäljet oli tosi syvät ja niissä oli vielä ulkonevat "jäysteet") vai onkohan se paja äijä tehnyt noi naarmut jollain työkalulla kun on irroittanut venttiilin jouset? Itselle ei ainakaan ole tullut koskaan vastaan että venttiilin painin olisi naarmuttanut pesään tuollaiset jäljet.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: Golf:in kannen koneistus?
Joo kyllä siellä firmassa on ihan joku penkki missä painavat jouset kasaan. Se voi kyllä tietenkin olla mahdollista että jos niissä nostimien välissä on ollut jotain kakkaa tai jos nostimet on ollut kuivana niin ne tekisi tuollaiset naarmut.V-M kirjoitti:Kyllä sinne saa tehtyä työkalulla, rippuu millanen puristin on käytössä. Aika varovainen saa olla noilla "halppis" puristimilla ainakin, tosin en tiedä millasia kyseisessä paikassa käytetään. Ainakin ite olen huomannut että varovainen saa alumiini kannen kanssa olla.
Tosin kyllä jäljet on enemmän yksittäisiä naarmuja työkalulla kuin tuolleen tasaisesti tulleita. Kyllä nostajakin saa jälkiä aikaan kun likaa menee väliin eikä nostaja pääse enään pyörimään. Silloin voi myös tulla jäysteitä mutta ne on kyllä jo sellaisia että nostaja ei liiku siellä pesässä enään.
V-M
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: Golf:in kannen koneistus?
Tuossa kohtaa tulisi aina käyttää suojusta, muovista lieriötä joka laitetaan venttiilinnostimen tilaan venttiilitöiden ajaksi. Vaikka olisi kuinka ammattimies tahansa voi työkalu silti lipsahtaa.
Re: Golf:in kannen koneistus?
Onko nostimet tallella? Oliko niissä jälkiä?
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Golf:in kannen koneistus?
Nostimet on tallella, ja niissä on pienen pieniä kulumisen jälkiä (vähän kuin hiomapaperilla olisi hinkattu). Kahdessa edellisessä vw koneessa mistä olen ottanut kannen pois on nostimet olleet saman näköiset mutta ne pesät on ollut täysin sileät. Nostimet meni kyllä pesään hyvin ja ne myös liikkuu/pyörii hyvin.SS kirjoitti:Onko nostimet tallella? Oliko niissä jälkiä?
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002