Jos pidetään kiinni siitä että automaatti kestää vain sen 400nm.
Stage III on väännöt jo 450nm mutta tehoa "vain" n. 250bhp T25 ahtimella.
Jos nyt väännöt rajaataan 400nm nii sillon tehotkin putoavat. Täytyisi siis saada lisää ilmaa ylärekisteriin, ilman pakosarjan ja turbon sulamista.
Perus softassa ahtopyyntiä pienennetään ylärekisterissä pienen ahtimen takia.
Jos vaihtaisi tilalle:
Aeron TD04-15G
TD04-19T
GT28RS
Tuo garretti olisi bolton T25:sen tilalle, mutta 19T tuottaa paremmin.
Molemmilla ahtimilla pysytään kartalla ja tuotto riittää omaan tehotavoitteeseen, joka olisi jtn 250hv+. Onko mitään järkeä lähtee modaamaan tota mitsua paikalleen, kun garretillakin pärjää?
Muita muutoksia olisi Putkisto 3" koko matkalta ja virtaavampi katti.
Suuttimia ja mappia en ajatellu vaihtaa kun niillä pääsisi 270bhp ja 450nm tienoille Aeron ahtimella. Mutta mitenkäs kun parannetaan ilmasaantia korkeammilla kierroksilla niin riittääkä suuttimet sittenkään?
Onko näissi mun mietteissä mitään tolkkua?
Tarkotus kun olisi piristää matillisesti, rikkomatta tomaattilaatikkoa, ja sulattamatta ahdinta. Pysyen maltillisessa budjetissa.
Vai vienkö vain T5 boksin kaverille, lyön stageIII softan sisään, vaihdan putkiston ja ajelen suu messingilä?
