Kansipahven laitto +viritys.....
Kansipahven laitto +viritys.....
Moi
1.
Juu meni allekirjoituksen mukaisesta tonnarista kansipahvi ja armeijan takia en ehdi itse laittaamaan kun ei autoa saa sisällekään niin mistäs löytyise kohtuuhintainen korjaamo pääkaupunki seudulta kun muuten jää seisomaan tyhjän pantiksi vuodeksi pihalle....
ja olisin myös kiitollinen jos saisi suuntaakin että paljon maksaisi....
2.
sitten olisi viritysosien tilaamisesta ja hinnoista € jos tilaa pro carservicen kautta tuon speedpartsin paketin 2-3 niin paljon maksaisi ja saisiko muualtakin....
Alustasarjakin pitäisi löytää niin onko jotain suosituksia...
kiitän vastauksista jo etukäteen....
1.
Juu meni allekirjoituksen mukaisesta tonnarista kansipahvi ja armeijan takia en ehdi itse laittaamaan kun ei autoa saa sisällekään niin mistäs löytyise kohtuuhintainen korjaamo pääkaupunki seudulta kun muuten jää seisomaan tyhjän pantiksi vuodeksi pihalle....
ja olisin myös kiitollinen jos saisi suuntaakin että paljon maksaisi....
2.
sitten olisi viritysosien tilaamisesta ja hinnoista € jos tilaa pro carservicen kautta tuon speedpartsin paketin 2-3 niin paljon maksaisi ja saisiko muualtakin....
Alustasarjakin pitäisi löytää niin onko jotain suosituksia...
kiitän vastauksista jo etukäteen....
SAAB 2.3 Turbo S 1992
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
softapäivityksiä kyselet täältä foorumin suitevelhoilta.
Aika hyvät päivärahat jos pystyy virittelee autoa armeijan aikana ;D
Aika hyvät päivärahat jos pystyy virittelee autoa armeijan aikana ;D
Saab 9000T B202 -89 200hp & 300Nm @ 0.6Bar -> 1.3-1.8bar= ?Hp & ?Nm
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
Ei suitet auta ko. autossa, mutta allekirjoittaneelta löytyy lisäinfoa.Ikotion kirjoitti:softapäivityksiä kyselet täältä foorumin suitevelhoilta.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
Ikotion kirjoitti:softapäivityksiä kyselet täältä foorumin suitevelhoilta.
Aika hyvät päivärahat jos pystyy virittelee autoa armeijan aikana ;D
On sukan varressa vielä jotain pientä ja kun ei täällä oikeastaan mitään kulujakaan ole....

SAAB 2.3 Turbo S 1992
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
Teetä pahviremppa toisella foorumilaisella esim. n. 200e töistä + osat hintaan. Ja osta myös foorumilaiselta virityslastut n. 80e:lla.
Ei ne lastut täydellisesti toimi, mutta toimii kuitenkin. Joutuu nollailemaan di/apc boksia n. kerran viikossa tai ahdot laskee...
Ei ne lastut täydellisesti toimi, mutta toimii kuitenkin. Joutuu nollailemaan di/apc boksia n. kerran viikossa tai ahdot laskee...
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
Ennen kuin luet tuon Coltin kirjotuksen väärin:
Tuo APC/DI boksin nollaus tarve on ominaisuus, ei lastuntekijän vika.
Riippumatta siitä ostatko tehtaan viriboksin, viripajan tekeleen, vai foorumilaisen tekeleen. Sama koppis loppupeleissä.Coltti kirjoitti:Ei ne lastut täydellisesti toimi, mutta toimii kuitenkin. Joutuu nollailemaan di/apc boksia n. kerran viikossa tai ahdot laskee...
Tuo APC/DI boksin nollaus tarve on ominaisuus, ei lastuntekijän vika.
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
Nyt ihan mielenkiinnosta. Miksi sitä boksia pitää nollailla? Ja tiedetään että laskee ahtoja mutta miksi se niin tekee?DIggItaLLr kirjoitti: Tuo APC/DI boksin nollaus tarve on ominaisuus, ei lastuntekijän vika.
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
Akun piuha irti 15-30 minsaa.ABBA kirjoitti:Onko tuo boksi vaikea nollata????
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
Boksin nollaus tapahtuu akun piuhan irroituksella muutamaksi minuutiksi.ABBA kirjoitti:Onko tuo boksi vaikea nollata????
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
Johtuuko tuo ilmiö jonkunsorttisesta adaptaatiosta? Ihan vaan mielenkiinnosta..
M97CSB234EFM57001 RE85
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
Jep, se adaptoi itseään vakioon suuntaan.
Ehkä vielä jonain päivänä joku jaksaa tutkia tuon sielunelämää enemmän, tällä hetkellä tarkkaa syytä ei taida olla tiedossa.
Ehkä vielä jonain päivänä joku jaksaa tutkia tuon sielunelämää enemmän, tällä hetkellä tarkkaa syytä ei taida olla tiedossa.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
Jep. Varmennetaan tätäkin. -30 pakkasta ja kuiva moottoritie, kiihdytys harjotuksia ja katsoin sitten ahtomittaria. 1.3 bar kierroksilla ja piikkaa melkeen 1.5 bar?!?! Vakio softalla. Viriä vain kiina ic ja 3"dp. Salaperäinen kampe. Aikasemmin fuelcut oli 1 bar. Siinäpä sitten mystiikkaa...Jope kirjoitti:Jep, se adaptoi itseään vakioon suuntaan.
Ehkä vielä jonain päivänä joku jaksaa tutkia tuon sielunelämää enemmän, tällä hetkellä tarkkaa syytä ei taida olla tiedossa.
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
Kaveril ollut useamman vuoden DI/APC tonnari jossa ahdot tuntuvat määräytyvän kuun asennon ja lähi-idän tilanteen mukaan. Tasaiset ahdot päivästä riippuen 0,8-1.1 ja välillä piikkaa todella rajusti. Sama homma vaikka vaihtaa, kelloa, mankkua, kassua jne... On uskottu jo että se on ominaisuus eikä vika (luovutettu).
Re: Kansipahven laitto +viritys.....
Yks juttu, mikä tuli tuossa mieleen on, että DI/APC taitaa myös luottaa siihen, että peruspaineet on 50% tavoitepaineesta.
Eli Jos siellä on joku 1,5bar softa, niin peruspainetta pitäisi ruuvata ylöspäin 0,75 bariin asti.. Ehkä sitten paljon parjattu DI/APC alkais pelittämään paremmin?
Eli Jos siellä on joku 1,5bar softa, niin peruspainetta pitäisi ruuvata ylöspäin 0,75 bariin asti.. Ehkä sitten paljon parjattu DI/APC alkais pelittämään paremmin?
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)