Hirsch saab jälleen myynnissä

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
leewi
"Tuplakaasari"
Viestit: 56
Liittynyt: To Syys 16, 2004 22:59

HIRSCH

Viesti Kirjoittaja leewi »

idiootti!! unohdin laittaa linkin jotta pääsette katastamaan autoa

http://www.svenskabil.se/public/dokumen ... arent01=12
--------------------Aero 9-5--------------------
leewi
"Tuplakaasari"
Viestit: 56
Liittynyt: To Syys 16, 2004 22:59

HIRSCH

Viesti Kirjoittaja leewi »

no jo alko taas vastustamaan

osoite ei sitten millään anna mennä enää tuonne suoraan vaan joutuu tekemään haun noh, jos jotain kiinnostaa niin sitten seuraavaa:

Märke:Saab Modell:9-5 Karosseri:Kombi Modellbeteckning: SPBH
Årsmodell: alla: 2003 Till:2003 paina : SÖK

Pitäs tulla tiedot:

Saab 9-5 SPBH 2.3T COMBI

Årsmodell: 2003
Mätarställning: 1.246 mil = 12 460km
Färg: Black
Karosseri: Kombi
Pris: 449.000 kr = 48.800 €
Info: Radiosystem m CD-kassett Parksensor Regnsensor Larm Telfonförberedd m.m.1SPBHXenon strålkastare

Tuossa olisi ihan kiva pirssi..... pitänee vain miettiä tarkkaan et onko järkevämpi ostaa uusi Aero ja laittaa loppu raha jemmaan.

siis linkki : http://www.svenskabil.se/public/dokumen ... arent01=12
--------------------Aero 9-5--------------------
Syre
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 16:41

274 km/h

Viesti Kirjoittaja Syre »

Tapasin kerran Nurburingillä saksalaismiehen jolla oli 9-5 sedani manuaali, kyseisellä paketilla. Kerto gps-navigaattorin mukaan auton kulkevan 274km/h ja auton vaatimalla oikealla ajotyylillä kulutus on noin 25 l/100km. Joten tankkaamassa täytyy käydä kohtalaisen usein. Mutta oli erittäin tyytyväinen autoon. Ilmeisesti autopaanalla kierrokset ei pääse juurikaan laskemaan, joten ei haittaa heikko alakierros vääntö.
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Tapasin kerran Nurburingillä saksalaismiehen jolla oli 9-5 sedani manuaali, kyseisellä paketilla. Kerto gps-navigaattorin mukaan auton kulkevan 274km/h ja auton vaatimalla oikealla ajotyylillä kulutus on noin 25 l/100km. Joten tankkaamassa täytyy käydä kohtalaisen usein. Mutta oli erittäin tyytyväinen autoon. Ilmeisesti autopaanalla kierrokset ei pääse juurikaan laskemaan, joten ei haittaa heikko alakierros vääntö.

Jos 9-5:ssä on 75 litran tankki, niin tuolla ajotavalla pitää käydä tankkamassa 1 tunnin ja 6 minuutin välein..

Aikamoinen kulutus, vaan niin on nopeuskin. Kai se bensakin on Saksassa halvempaa..
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

9-5 Nordic kirjoitti:rekkarista päätelleen toi Hirvi on tuontiauto, joten huono hoito sopisi kuvaan

9-5 Nordic
En nyt olisi millään halunnut mennä tuonne, mutta pitää taas tähän väliin todeta, että onneksi asutaan Suomessa missä autot on maailman parhaassa kunnossa hyvien ja suolattomien teiden ja maailman fiksuimpien ihmisten ansioista. :roll:

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2023
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Re: 274 km/h

Viesti Kirjoittaja valtteri »

9-5T kirjoitti:
Syre kirjoitti:Tapasin kerran Nurburingillä saksalaismiehen jolla oli 9-5 sedani manuaali, kyseisellä paketilla. Kerto gps-navigaattorin mukaan auton kulkevan 274km/h ja auton vaatimalla oikealla ajotyylillä kulutus on noin 25 l/100km. Joten tankkaamassa täytyy käydä kohtalaisen usein. Mutta oli erittäin tyytyväinen autoon. Ilmeisesti autopaanalla kierrokset ei pääse juurikaan laskemaan, joten ei haittaa heikko alakierros vääntö.
Siitä on sitten poistettu nopeudenrajoitin joka on bensa 9-5:ssa 247km/h
Oma saksantuonti aero kulki kyllä MITTARINOPEUTTA yli 250
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Velipojan Aero(ruotsista tuotu) kulki mittarin mukaan yli 260!
On SP:n steg1 kylläkin paikallaan!
Saab 9-3 TTID Vector 2008
9kTA
"Aero"
Viestit: 398
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 16:47
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja 9kTA »

Aikamoinen kulutus, vaan niin on nopeuskin. Kai se bensakin on Saksassa halvempaa..
Ei merkittävästi, viime kesänä ainakin euron pinnassa. Onhan sekin tietysti jotain, mut ei kyllä päästä lähellekkään jenkkilän $/gallona lukemia.
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Viggen vei affella SIDin mukaan 25l/100km ja bensaa paloi 1/4 tankkia. Kyllä nämä kiesit vie gasoa jos kaasun päällä seisoo.
#1730
500whp.net member
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Mamman 9-5 Aero wagon automaatti 2002 kulkee mittariin tämän verran:

http://koti.mbnet.fi/speedou/Kuva(6).jpg

Joten siinä sitten jossiteltavaa...

EDIT: Ei se saksan gaso sen halvempaa ole, koska ainoa vaihtoehto on Shellin 100oktaaninen!

http://koti.mbnet.fi/speedou/EU-Reissu/ ... age74.html
STCF #3
Need 4 Speed
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Maalis 21, 2004 19:24
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Need 4 Speed »

Speedou... aika mukavan näköinen reissu eurooppaan. :D Taitaa tulla itsellä sama eteen kun Herra Rene Hirsch teki niin hyvän tarjouksen 305 heppaisesta paketista... St. Galleniin taitaa tulla lähtö... :D :D
Volvo V50 T5
OA
"Tuplakaasari"
Viestit: 85
Liittynyt: La Huhti 10, 2004 16:20
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja OA »

Kävin viime viikonloppuna ajaas tampereella
kun oli toi Saab TurboTour hirsch:iä.
Kulki ihan kiitettävästi, kun on tottunut ajamaan
9-5 2,0t:tä. :oops:
Minkä hintanen muuten toi 305 hv hirsch on :?:
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Need 4 Speed kirjoitti:Speedou... aika mukavan näköinen reissu eurooppaan. :D Taitaa tulla itsellä sama eteen kun Herra Rene Hirsch teki niin hyvän tarjouksen 305 heppaisesta paketista... St. Galleniin taitaa tulla lähtö... :D :D
Vallan mainio reissu olikin. Tuli nähtyä niin paljon kaikkea hienoa, että ei oikein vieläkään ymmärrä. On tässä jo tovin pitänyt kirjoittaa pieni juttu tuosta matkasta, mutta en vain oo saanu aikaan sitä.

Heh, sinne sitten vain. Sveitsi on täynnä kameroita, että älä siellä sitten testaile tehoja, vasta saksassa ;)
STCF #3
jari
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:30
Paikkakunta: 81720

Viesti Kirjoittaja jari »

lahdessa ilmoitti 305 hirssille hinnaksi n.78000 euroa mikä ei mielestäni ole kallis lainkaan,mulla vaan on liian vähän rahaa :lol:
Need 4 Speed
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Maalis 21, 2004 19:24
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Need 4 Speed »

Speedou....kiitos vinkistä. Täytyy koettaa ajaa ne ensimmäiset kilometrit pidätellen, kunnes pääsee Saksan puolelle. :twisted: :twisted:

305 heppainen paketti olisi täällä päässä maksanut (tehopaketti+jarrut+alusta+korisarja - etuspoikka ja 18"vanteet jotka mulla jo on) 16800 euroa + asennus + maalaus, eli varmaan jonnekin 25000 euron paikkeille olisi asettunut.

Sain Hirschiltä suoraan tarjouksen 14152 euroa (siis sisältää asennukset ja maalaukset ym.) :D

Hintaero selittyy osaksi sillä että Sveitsin ALV on vain reilut 7%. Kyllähän se meno sinne maksaa, mutta tuleepahan varmaan hauska reissu samaan hintaan....

Kunhan vain saisi tuon rahoituksen vielä jotenkin hoidettua.... :?
Volvo V50 T5
Vastaa Viestiin