Hirsch saab jälleen myynnissä
HIRSCH
no jo alko taas vastustamaan
osoite ei sitten millään anna mennä enää tuonne suoraan vaan joutuu tekemään haun noh, jos jotain kiinnostaa niin sitten seuraavaa:
Märke:Saab Modell:9-5 Karosseri:Kombi Modellbeteckning: SPBH
Årsmodell: alla: 2003 Till:2003 paina : SÖK
Pitäs tulla tiedot:
Saab 9-5 SPBH 2.3T COMBI
Årsmodell: 2003
Mätarställning: 1.246 mil = 12 460km
Färg: Black
Karosseri: Kombi
Pris: 449.000 kr = 48.800 €
Info: Radiosystem m CD-kassett Parksensor Regnsensor Larm Telfonförberedd m.m.1SPBHXenon strålkastare
Tuossa olisi ihan kiva pirssi..... pitänee vain miettiä tarkkaan et onko järkevämpi ostaa uusi Aero ja laittaa loppu raha jemmaan.
siis linkki : http://www.svenskabil.se/public/dokumen ... arent01=12
osoite ei sitten millään anna mennä enää tuonne suoraan vaan joutuu tekemään haun noh, jos jotain kiinnostaa niin sitten seuraavaa:
Märke:Saab Modell:9-5 Karosseri:Kombi Modellbeteckning: SPBH
Årsmodell: alla: 2003 Till:2003 paina : SÖK
Pitäs tulla tiedot:
Saab 9-5 SPBH 2.3T COMBI
Årsmodell: 2003
Mätarställning: 1.246 mil = 12 460km
Färg: Black
Karosseri: Kombi
Pris: 449.000 kr = 48.800 €
Info: Radiosystem m CD-kassett Parksensor Regnsensor Larm Telfonförberedd m.m.1SPBHXenon strålkastare
Tuossa olisi ihan kiva pirssi..... pitänee vain miettiä tarkkaan et onko järkevämpi ostaa uusi Aero ja laittaa loppu raha jemmaan.
siis linkki : http://www.svenskabil.se/public/dokumen ... arent01=12
--------------------Aero 9-5--------------------
274 km/h
Tapasin kerran Nurburingillä saksalaismiehen jolla oli 9-5 sedani manuaali, kyseisellä paketilla. Kerto gps-navigaattorin mukaan auton kulkevan 274km/h ja auton vaatimalla oikealla ajotyylillä kulutus on noin 25 l/100km. Joten tankkaamassa täytyy käydä kohtalaisen usein. Mutta oli erittäin tyytyväinen autoon. Ilmeisesti autopaanalla kierrokset ei pääse juurikaan laskemaan, joten ei haittaa heikko alakierros vääntö.
Tapasin kerran Nurburingillä saksalaismiehen jolla oli 9-5 sedani manuaali, kyseisellä paketilla. Kerto gps-navigaattorin mukaan auton kulkevan 274km/h ja auton vaatimalla oikealla ajotyylillä kulutus on noin 25 l/100km. Joten tankkaamassa täytyy käydä kohtalaisen usein. Mutta oli erittäin tyytyväinen autoon. Ilmeisesti autopaanalla kierrokset ei pääse juurikaan laskemaan, joten ei haittaa heikko alakierros vääntö.
Jos 9-5:ssä on 75 litran tankki, niin tuolla ajotavalla pitää käydä tankkamassa 1 tunnin ja 6 minuutin välein..
Aikamoinen kulutus, vaan niin on nopeuskin. Kai se bensakin on Saksassa halvempaa..
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
En nyt olisi millään halunnut mennä tuonne, mutta pitää taas tähän väliin todeta, että onneksi asutaan Suomessa missä autot on maailman parhaassa kunnossa hyvien ja suolattomien teiden ja maailman fiksuimpien ihmisten ansioista.9-5 Nordic kirjoitti:rekkarista päätelleen toi Hirvi on tuontiauto, joten huono hoito sopisi kuvaan
9-5 Nordic

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: 274 km/h
Oma saksantuonti aero kulki kyllä MITTARINOPEUTTA yli 2509-5T kirjoitti:Siitä on sitten poistettu nopeudenrajoitin joka on bensa 9-5:ssa 247km/hSyre kirjoitti:Tapasin kerran Nurburingillä saksalaismiehen jolla oli 9-5 sedani manuaali, kyseisellä paketilla. Kerto gps-navigaattorin mukaan auton kulkevan 274km/h ja auton vaatimalla oikealla ajotyylillä kulutus on noin 25 l/100km. Joten tankkaamassa täytyy käydä kohtalaisen usein. Mutta oli erittäin tyytyväinen autoon. Ilmeisesti autopaanalla kierrokset ei pääse juurikaan laskemaan, joten ei haittaa heikko alakierros vääntö.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Mamman 9-5 Aero wagon automaatti 2002 kulkee mittariin tämän verran:
http://koti.mbnet.fi/speedou/Kuva(6).jpg
Joten siinä sitten jossiteltavaa...
EDIT: Ei se saksan gaso sen halvempaa ole, koska ainoa vaihtoehto on Shellin 100oktaaninen!
http://koti.mbnet.fi/speedou/EU-Reissu/ ... age74.html
http://koti.mbnet.fi/speedou/Kuva(6).jpg
Joten siinä sitten jossiteltavaa...
EDIT: Ei se saksan gaso sen halvempaa ole, koska ainoa vaihtoehto on Shellin 100oktaaninen!
http://koti.mbnet.fi/speedou/EU-Reissu/ ... age74.html
STCF #3
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 55
- Liittynyt: Su Maalis 21, 2004 19:24
- Paikkakunta: Kerava
Vallan mainio reissu olikin. Tuli nähtyä niin paljon kaikkea hienoa, että ei oikein vieläkään ymmärrä. On tässä jo tovin pitänyt kirjoittaa pieni juttu tuosta matkasta, mutta en vain oo saanu aikaan sitä.Need 4 Speed kirjoitti:Speedou... aika mukavan näköinen reissu eurooppaan.Taitaa tulla itsellä sama eteen kun Herra Rene Hirsch teki niin hyvän tarjouksen 305 heppaisesta paketista... St. Galleniin taitaa tulla lähtö...
![]()
Heh, sinne sitten vain. Sveitsi on täynnä kameroita, että älä siellä sitten testaile tehoja, vasta saksassa

STCF #3
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 55
- Liittynyt: Su Maalis 21, 2004 19:24
- Paikkakunta: Kerava
Speedou....kiitos vinkistä. Täytyy koettaa ajaa ne ensimmäiset kilometrit pidätellen, kunnes pääsee Saksan puolelle.
305 heppainen paketti olisi täällä päässä maksanut (tehopaketti+jarrut+alusta+korisarja - etuspoikka ja 18"vanteet jotka mulla jo on) 16800 euroa + asennus + maalaus, eli varmaan jonnekin 25000 euron paikkeille olisi asettunut.
Sain Hirschiltä suoraan tarjouksen 14152 euroa (siis sisältää asennukset ja maalaukset ym.)
Hintaero selittyy osaksi sillä että Sveitsin ALV on vain reilut 7%. Kyllähän se meno sinne maksaa, mutta tuleepahan varmaan hauska reissu samaan hintaan....
Kunhan vain saisi tuon rahoituksen vielä jotenkin hoidettua....


305 heppainen paketti olisi täällä päässä maksanut (tehopaketti+jarrut+alusta+korisarja - etuspoikka ja 18"vanteet jotka mulla jo on) 16800 euroa + asennus + maalaus, eli varmaan jonnekin 25000 euron paikkeille olisi asettunut.
Sain Hirschiltä suoraan tarjouksen 14152 euroa (siis sisältää asennukset ja maalaukset ym.)

Hintaero selittyy osaksi sillä että Sveitsin ALV on vain reilut 7%. Kyllähän se meno sinne maksaa, mutta tuleepahan varmaan hauska reissu samaan hintaan....
Kunhan vain saisi tuon rahoituksen vielä jotenkin hoidettua....

Volvo V50 T5