Ja kannakkeen teen sille vielä, itsekkin mietin samaa ettei tuo putki murru irti ajan kanssa.
Tuosta tubon heräämisestä en osaa itte edes esittää arvausta, toivottavasti on alle 5000 rpm kun kone kiertää 5500 rpm tulee muuten aika kapea tehoalue

Kaasarihan ei ole vakio vaan se wber 32DAT joka on vissiin jonkin verran isompi kun tuo orkkis 1-kurkkuinen.
Ja löytyyhän multa virinokkakin, sitä en tiedä vielä kannattaako sitä kaäyytt kun on 7.9 mm nostolla ettei olisi liian jyrkkä?
Kannet on vakiot mutta mulla on yhdet kannet joista on kanavat avarrettu ja jyrsitty isommiksi tosin niiden kunnostamiseen ei taida vielä budejetti riittää tänä keväänä...
"Supparin" mielipidettä arvosta koska olet pelannut aika paljon V4-turbon kanssa.
Sinulla on varmasti enemmän kokemusta V4.sen ahtamisesta kun muilla täällä foorumilla yhteensä

Sitä ahtimen kokoa itse kanssa epäilin mutta pakko kokeilla tällaista nyt, jos on susi niin tehdään sitten homma uusiksi. Saanpahan säilyttää sen mulle niin rakkaan lämmityslaitteen jos tämä viritys toimii