Apc-boksi hiluineen löyty myyntipalstalta, chippi kaverilta (toi BSR:n softahan on "helppo nakki"

). Hommana ei vaikea mutta aikaavievä kun tehtiin uusi johtosarjaki. Helpommalla pääsee jos löytää mustan boksin kun sen voi asentaa moottoritilaan. Mulla on harmaa boksi.
Nyt kun vaihdoin letkut mallia "bilhelvete" ihan oikeaan letkuun niin huippuahdot nousi 0.7:stä 1.0:aan

. Seurauksena tosin se että toimi hetken hienosti...Nyt paineet nousee hienosti kolmosella mutta 4 ja 5-vaihteella rupeaa kuulemaan nakutusta. nousee-laskee-nousee-laskee ahdot. Jännä juttu että rupes tekeen tota senjälkeen kun kävin tankilla. Tankissa oli esson bensaa ja shellillä kävin tankilla...kumpikin 98-oktaanista.
Pitännee kokeilla auttaisko asiaa että laittasi ton nakuanturin oikealle paikalleen imusarjan alle. Nyt se on keulasta päin katottuna viimeisessä kierrereiässä kannessa...ketjuhan suoraan alapuolella rohisee että voi periaatteessa vaikuttaa asiaan. Ilmeisesti myöskin uudemman mallin nakuanturin vaihto olis järkevä operaatio...viisaammat kertokoot kannattaako?
Viikon päästä auto menee maalattavaksi. Pitännee noi pienet maaliviat paikata ennen talvea. maalarikaverini rupes vaan heti kovasti kauppaamaan 2wd cossu-sierran ic:tä mulle. Kai sitä pitää ruveta mallailemaan keulalle
edit: syyllinen ahtojen heittelyyn löytyi. Virranjakajan alipainesäätimelle menevä letkunpää ei tykänny paineittennoususta vaan sanoi sopimuksen irti. pala letkusta pois ja kiinni ja taas rokkaa

9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.