Näin hajottamolla käydessäni (ilmeisesti) Saabin imusarjan jossa oli kiinni kaksi Strömberg kaasutinta (ei mitään hajua mikä malli) ja ajattelin että jos tuota omaa turbo+ruiskusysteemi projektia ei saada toimimaan, niin miten käy Strömbergin paineistaminen?
Ainakin, mitä Tuulilasi rakensi Petro 99:stä turbon, ei siihen tehty muita muutoksia, muuta kuin -<76 mallin kaasari, josta on helpompi ruuvata seoksia (ruuvi pohjassa). Eiköhän 150CD:et ole aika samanlaiset kuin 175:a.
Jusau kirjoitti: Eiköhän 150CD:et ole aika samanlaiset kuin 175:a.
Turbossa on parempi, tai oikeastaan helpompaa kun käyttää vain yhtä 175 kaasaria, mutta jos siihen on pakko laittaa kaasarit (tuplat) niin silloin paineistetut dellarit on ne mitä siihen laitat.
Näin hajottamolla käydessäni (ilmeisesti) Saabin imusarjan jossa oli kiinni kaksi Strömberg kaasutinta (ei mitään hajua mikä malli) ja ajattelin että jos tuota omaa turbo+ruiskusysteemi projektia ei saada toimimaan, niin miten käy Strömbergin paineistaminen?
Mulla ois tuolla satkun imusarja ja tuplakaasarit. Itse asiassa ois koko tuplakaasari kone, joten jos tarvit jotain niin multa liikenee. Pientä maksua vastaan.
hene- kirjoitti:
Mulla ois tuolla satkun imusarja ja tuplakaasarit. Itse asiassa ois koko tuplakaasari kone, joten jos tarvit jotain niin multa liikenee. Pientä maksua vastaan.
Ei ole kyseessä siis Saab vaan pikkuinen riisikuppi joten pelkät kaasarit riittää. Mutta mitenkä on sitten niiden kaasareiden riittävyys, eli mihin asti kahdella 150CD:llä pääsee? Tavoitteena olisi ottaa n. 135-150hv 1.5 litraisesta välijäähdyttimen kanssa