No niin emäntä päräytti just kolarin. Ei loukkaantumisia puolin ja toisin - onneksi. Mutta asiaan. Auton vänkärin puoleinen kulma sai pusun. vaihtoon menee ainakin puskuri, umpio, vilkku. Jostain kumman syystä lokari pysyi ehjänä.
Tälläisen kolarin jäljiltä kysyisin että onko jotain muuta mitä kannattaa tarkistaa vaikkei silmämääräisesti erota muita rikkoontuneita osia.
Auto ajettiin kotio, ei käyttäydy oudosti ajettaessa. Mitäs mieltä ollaan?
NG900S "piiloviat" kolarin jälkeen?
NG900S "piiloviat" kolarin jälkeen?
#jäsen 4060#
OG 900 Tbo automaatti Vm1984
OG 900i Automaatti Vm1985 & 1988
99 Vm 1970 2kpl (projekti + varaosa auto)
OG 900 Tbo automaatti Vm1984
OG 900i Automaatti Vm1985 & 1988
99 Vm 1970 2kpl (projekti + varaosa auto)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: NG900S "piiloviat" kolarin jälkeen?
Nelipyörämittaus / suuntaus vois olla kova juttu. Jos ei oikeasti kovin paha mälli ollut, niin rungon mittauttaminen lienee jo vähän overkill.Porilaine kirjoitti:No niin emäntä päräytti just kolarin. Ei loukkaantumisia puolin ja toisin - onneksi. Mutta asiaan. Auton vänkärin puoleinen kulma sai pusun. vaihtoon menee ainakin puskuri, umpio, vilkku. Jostain kumman syystä lokari pysyi ehjänä.
Tälläisen kolarin jäljiltä kysyisin että onko jotain muuta mitä kannattaa tarkistaa vaikkei silmämääräisesti erota muita rikkoontuneita osia.
Auto ajettiin kotio, ei käyttäydy oudosti ajettaessa. Mitäs mieltä ollaan?
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: NG900S "piiloviat" kolarin jälkeen?
tietty on se pieni riski jos tälli oli riittävän suuri niin saattaa sinne näkymättömiin puskuri taakse tulla vaurioita joka voi sitten vaikeuttaa m. uuden puskurin asentamista..tosin omakohtaisessa kolaritilanteessa on tullut todettua ,että tuo saabin puskuri pystyy ottamaan varsin kovan iskun vahingoittamatta kuitenkaan itse autoa..
9-3Aero-01
Re: NG900S "piiloviat" kolarin jälkeen?
No niin, nyt on autosta riisuttu kärsineet osat (vilkku, ajovalo, puskuri, ajovalon pyyhkijä yms) Huolettamaan rupesi vääntynyt puskurin kiinnitys "palkki" jota ei enää ilman oikomista voi käyttää. Itse sitä ei kotikonstein saa kuntoon kun ei oo tarvittavia vermeitä.
Onko parempi vain yrittää hakata takaisin muotoon vai hitsata uusi kiinnike?
Onko parempi vain yrittää hakata takaisin muotoon vai hitsata uusi kiinnike?
#jäsen 4060#
OG 900 Tbo automaatti Vm1984
OG 900i Automaatti Vm1985 & 1988
99 Vm 1970 2kpl (projekti + varaosa auto)
OG 900 Tbo automaatti Vm1984
OG 900i Automaatti Vm1985 & 1988
99 Vm 1970 2kpl (projekti + varaosa auto)
Re: NG900S "piiloviat" kolarin jälkeen?
laitappa jonnekkin kuvia nähtäville niin helpompi antaa tohon ohjeita
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131