Kytkin vaihtoon, isompaa ahdinta yms yms.

Helppo homma kokeilla, leikkaat vaan stageversion ahtopyyntökartasta huippuarvot vaikkapa 1 bariin ja testaat luistaako se kytkin. Vääntö keskialueella seuraa suoraan ahtopainetta, ja jos paineensäätö yhtään piikkaa niin sulla keskialueella tulee vaan liikaa vääntöä nykyiselle kykälle.Poy kirjoitti:Vähän alle 3500rpm:ssä kytkin luistaa kolmosella kun stage1 on käytössä. Eilen vaihdoin täyspaineturbon boksin, niin tolla ei tuota ilmennyt. Miten paljon auton luonne muuttuu jos tuota ensimmäistä softaa muokkaa niin että rajoittaa maksimi vääntöjä? Jos vähän pitkittäis kytkimen vaihtoa, eikä nuo täyspaineisen tehot taida riittää mulle.
Voiko asiaan vaikuttaa se, että jarrunesteet vaihdettiin viime kesänä? Joskus talvella alkoi epäilys tuosta luistamisesta, mutta nyt vasta kesärenkailla varmistin asian.