venttiilin naputus osa 2
venttiilin naputus osa 2
pystyykö imupuolen nostimet vaihtamaan ilman ettei tarvitse ketjun kiristäjää irroittaa
Re: venttiilin naputus osa 2
eikös se ketjun kiristimen irroitus pitäisi olla ihan piece of cake, vai onko k.o. autossa jokin ranetus?
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Re: venttiilin naputus osa 2
uudet venttiilin nostajat asennettu ja kolina melkoinen olipa mukana ohje käynnistä auto 30s tyhjäkäynnillä sitten kierroksia 2500-3000 ja 4 min sama toistetaan 5 kertaa pitäs hiljentyä 

Re: venttiilin naputus osa 2
nostajat vaan jatkaa kolinaa mistähän sitten vikaa seuraavaks etsis voisko nokka olla paskana kulunut tai nostajat saa liian vähän öljyä
Re: venttiilin naputus osa 2
onko vika vaan nostimissa .itse en enää ymmärrä korjata 

Re: venttiilin naputus osa 2
Oletko tyhjentänyt kupit ennen asennusta? Jos olet niin kannattaa mitata öljynpaineet. Oletko varmasti laittanut nokkapukkien pultit oikeinpäin, urapultit sisäpuolelle ja pukit samoille paikoille kuin alunperin?
Foxbody turbo
Re: venttiilin naputus osa 2
miten ihmeessä mitataan öljyn paine
kaikki osat paikoillaan niinkun pitää mustat pultit sisäpuolella joissa urat, järjestys sama pukeilla nokkaketjun kiristin 8milliä ulkona siis ketju hyvä ohjurit hyvässä kunnossa ketju hyvä rattaat hyvässä kunnossa eikä pidä ääntä tasapainoakselin ketjukaan ja pyttyjen paineet mitattu karsimiseksi venttiili vika pois, imupuolella kaikki uusia nostimia ,pako puolella nostimilla ajettu 10000 km, myyjän mukaan ostettu saabistilta .että sillai minun mielestä kaikki on niin kun olla pitää. mut kili koli kili koli kuitenkin 


Viimeksi muokannut ruttunen, Pe Touko 07, 2010 08:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: venttiilin naputus osa 2
Laittamalla öljynpainemittarin esim. öljynpaineanturin paikalle hetkeksi ja visuaalisia keinoja hyväksi käyttäen mittarilukeman tarkistamalla. Kone olisi hyvä olla käynnissä mittarilukeman tarkistushetkellä, muuten voi tulos olla hiukan liian suurpiirteinen....ruttunen kirjoitti:miten ihmeessä mitataan öljyn paine
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: venttiilin naputus osa 2
Kampiakselin laakerit kaput?ruttunen kirjoitti:.että sillai minun mielestä kaikki on niin kun olla pitää. mut kili koli kili koli kuitenkin
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: venttiilin naputus osa 2
niin ja koneella ajettu karvan päälle 200000




-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: venttiilin naputus osa 2
Kampiakselin laakerit kaput?ruttunen kirjoitti:niin ja koneella ajettu karvan päälle 200000![]()
![]()
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84