En tarkoita ilmamassamittaria joka on ihan eri asia ja jota LH-Jetronic ruiskutusjärjestelmä käyttää load-tietona.DJHasis kirjoitti: Taidat tarkoittaa ilmanmääräanturia. Otin maffin johdon irti eikä se yhtään paremmin suostu käymään.
Eikai vaan B202:n viallinen kampiakselinasennontunnistin tai vääntynyt kaasuläpän asentotunnistimen johto voisi estää käymistä?
DI-järjestelmällä on 88-90 mallisissa autoissa oma MAP-anturinsa painetietoa varten, anturiin menee alipaineletku ja 3-napainen kaapeli.
Tarkista nyt ne bensanpaineet ihan kunnolla. Kampiakselin asentotunnistin voi pätkiä käyntiä tai estää käynnistymisen, mutta heikko käymisen yritys vaikuttaa kaikkein eniten bensapulalta ja pumpulta joka jaksaa hädin tuskin työntää jotain läpi. Kaasuläpän asentotunnistin vaikuttaa vain jos olisi jumittunut täyskaasuasentoon jolloin flood clear-moodissa ei ruiskuteta ollenkaan mutta silloin auto ei käynnisty ollenkaan.