Eli mitä tarvii ja mitä pitää ite rakentaa?
Jos käytin vääriä hakuja niin deletoin tän kyselyn ennen kuin herneen palkoja alkaa lenteleen

V-M
Trionic hoitaa nämä hommat..V-M kirjoitti:Vielä tarkennusta ennen kun kirjottelen usa hemmoille.
Siis jos siellä on kaapeli paikallaan oletettavasti siellä siis on myös tuo APC poksi? Mikähän ajatus tuossa on jos se siellä on matala paine versiossa jos sitä ei käytetä vai tekeekös se jotain muutakin?
Pikku-t:n trionic ei ymmärrä mankkuvenoista ja isoista ahdoista mitään..Toinen juttu on tuo ECU:n ohjelma, siis miksi tuo päivitys? Mikä ero on matala ja korkeapaine ECU:n sisällössä? Syttä kartta? pa kartta?
> Juu... Mikään ei riitä kun ahtojen kanssa pääsee pelaan.Jope kirjoitti:
Trionic hoitaa nämä hommat..
>ok
Halvempaa valmistaa yksi johtosatsi kuin monta erilaista? Kaitpa ne aika tarkkaan noi logistiikka- ja valmistuskustannukset arvioi, kun speksataan, että kuinka monta erilaista osaa tehdään eri malleille.
>tiedän (näitä on tullut työn puolesta laskettua)
Ai niin, se on sellainen kolminapainen liitin (1.5cm leveä?), akun puoleisessa reunassa syylärin edessä jossain.
>jep, tuota olen käpistellyt omassa.
Pikku-t:n trionic ei ymmärrä mankkuvenoista ja isoista ahdoista mitään..Toinen juttu on tuo ECU:n ohjelma, siis miksi tuo päivitys? Mikä ero on matala ja korkeapaine ECU:n sisällössä? Syttä kartta? pa kartta?
Itselläni on sama projekti just menossa.. Trionic tulee tänään tai huomenna, mankkuvenan ostin tänään..
> Siis hankitko HOT trionikin? Siis ecun vain vaiko koko pömpelin?
Sitten pitää katsoa myöhemmin isompaa viriä, kun alkaa olemaan noita viritehojen osia koossa (lähinnä downpipe ja kestävä IC).
Joo semmonen sattui tulemaan edullisesti vastaan.. Ei toimintatakuuta luonnollisesti, mutta hintakin oli sitten sen mukainen.V-M kirjoitti:Siis hankitko HOT trionikin? Siis ecun vain vaiko koko pömpelin?
Jeesh .. Tuo iso T piisaa kyllä mainiosti alkuun, Mastercard pääsee vähän toipumaan kun ei tarvitse heti ruveta maptunin stageja lisäosineen miettimään. Tuossakin jo messevä väännön lisäys nimittäin tulee..V-M kirjoitti:Juu... Mikään ei riitä kun ahtojen kanssa pääsee pelaan.
Joo semmonen sattui tulemaan edullisesti vastaan.. Ei toimintatakuuta luonnollisesti, mutta hintakin oli sitten sen mukainen.Jope kirjoitti:V-M kirjoitti:Siis hankitko HOT trionikin? Siis ecun vain vaiko koko pömpelin?
V-M kirjoitti:
Juu ajatusten ja näppiksen välillä oli nämä käjettömät kädet jotka tietty vääsivät tuon ajatuksen väärää muotoon![]()
EDU:lla tarkoitin siis tuota Eprommia eli onko noissa bokseissa eroja, vai riittäisikö että prommin vain kopsais ja silleen...?
V-M
http://www.maptun.fi, tai sitten speedpartsin vehkeitä pro-car servicestä.. :-)Lobo_Earthworm kirjoitti:ööh.. siis jos jostain (MISTÄ??) saisin käsiin HOT:in ecun (2.0T) ja sit laittelee mankkuventa yms. niin auto toimisi korkeapaine versiona???
Riittänee prommin kopiointi.. En tiedä, kuinka paljon ajonesto esim tähän vaikuttaa, mutta käsittääkseni softa on se juttu mikä muuttuu.V-M kirjoitti:EDU:lla tarkoitin siis tuota Eprommia eli onko noissa bokseissa eroja, vai riittäisikö että prommin vain kopsais ja silleen...?