Piirien irrotus eikä SMD juottaminen ole ongelma. Eikä prommien polttaminenkaan.
V-M
Matalapaine versio korkeapaine versioksi?
Kyselin lisää tuolta usan tyypiltä ja tämmöisen vastauksen sain ->
The car is a 1996 9000CS. It has a low pressure turbo (LPT). As you can
imagine, it is the 16 valve 2.3 turbo.
It is also manual transmission.
When looking in the engine compartment, there is an electrical/vacuum device
on the firewall. The part number is 9132374. I believe this is the APC. Also
there is the appropriate computer under the dash.
Hope this helps.
Dale
Eli perin selkee juttu. Noh luulee tuota MAP:ia APC:ksi mutta anyway.
Eli tuossa riittänee se mankku ja joko HOT prommi tai joku "viri"poksaus.
ja optionaalisena se mittari.
V-M
The car is a 1996 9000CS. It has a low pressure turbo (LPT). As you can
imagine, it is the 16 valve 2.3 turbo.
It is also manual transmission.
When looking in the engine compartment, there is an electrical/vacuum device
on the firewall. The part number is 9132374. I believe this is the APC. Also
there is the appropriate computer under the dash.
Hope this helps.
Dale
Eli perin selkee juttu. Noh luulee tuota MAP:ia APC:ksi mutta anyway.
Eli tuossa riittänee se mankku ja joko HOT prommi tai joku "viri"poksaus.
ja optionaalisena se mittari.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Mulla tuli pettymys - jossain välissä sen trionicin sisältö oli päässyt vaihtumaan.. Olinkin jo merko varma, että kun siitä puuttui toi tarra, niin joku on vetänyt välistä.
Toimii kuitenkin hienosti LPT-moodissa, joten siitä saa hyvin tuleviin virityksiin purnukan. :-)
Harmittihan se tietysti vähän, kun olin ruuvannut venttiilin paikalleen ja poljin kaasua valoista.. Siinä se ahtoviisari killitti keltaisen puolessa välissä edelleen. :-)
Toimii kuitenkin hienosti LPT-moodissa, joten siitä saa hyvin tuleviin virityksiin purnukan. :-)
Harmittihan se tietysti vähän, kun olin ruuvannut venttiilin paikalleen ja poljin kaasua valoista.. Siinä se ahtoviisari killitti keltaisen puolessa välissä edelleen. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Nooh... Vaikka mulla pitäis olla HOT niin tällä hetkellä se on vähemmän hot kun siinä se viisari tököttää keskellä keltaista vaikka kuin polkee.
Eilenkin kun koitin Millin perässä pysyä niin eihän siitä mitään tullut kun peilistä katsoen takana Keijo tuli kohti perää niin kuin olisin jäänyt paikalleen. Eli LPT:llä ajellaan, ja viikonloppuna hääräillä tuon mankun kanssa josko siitä löytyis vika. Mukavat murinat tuossa Keijon kulkineessa kun polkasee...
V-M
Eilenkin kun koitin Millin perässä pysyä niin eihän siitä mitään tullut kun peilistä katsoen takana Keijo tuli kohti perää niin kuin olisin jäänyt paikalleen. Eli LPT:llä ajellaan, ja viikonloppuna hääräillä tuon mankun kanssa josko siitä löytyis vika. Mukavat murinat tuossa Keijon kulkineessa kun polkasee...
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135