Eka ?vika? tonnarissa
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
- Paikkakunta: Turku 10
Eka ?vika? tonnarissa
terve
Tossa käytiin harjoittelemassa saabilla ajoka naiseni kanssa.
kaikki hyvin, kunnes piti laittaa auto parkkiin.
Parkkipaikkamme on ahdas, joutuu vekslaamaan tottumaton aikalailla että saa ruutuun. Itseltä tuo käy mutta naiselta ei.
Noh, hän siinä veivaili, tuuletin hörähteli välillä käyntiin ja minä neuvoilin hymysuin auton ulkopuolella.
Sitten se sammui pari kertaa, luultavasti hänen huonosta kytkimen käytöstä. Mutta lähti käyntiin.
Kolmannen sammumiskerran jälkeen ei enään lähde käyntiin, tai lähti, hetken kävi, kierrokset seilasi siinä 500-2000 välillä ja kun noin 4 sek päästä sammui. enään ei siis edes lupaa.
Odotin äsken tunnin, kävin kokeilemassa uudestaan jos vaikka jäähdyttyään lähtisi käyntiin, mutta ei, ei lähde. Konehuoneesta tulee hyvin lievä niinkun jonkun palaneen käry, mutta savua ei ole missään.
Niin ja yhdessä vaiheessa pakoputkessa paukahti, ei ollut käynnissä silloin.
Onko saanut liikaa bensaa? tulpat märät, kuivuuko ittestään jos näin? yön yli seisottuaan ehkä voisi lähteä?
Hjelp!!
hovikorjaaja on kesälomalla, paikallinen merkkikorjaamo on varmasti helvatan kallis, mut muija lupas maksaa hän ku ?rikkos?
Niin ja mitään check engine valoja ei ole palanut, eikä muita oireita autossa, tätä hommaa ennen.
Tossa käytiin harjoittelemassa saabilla ajoka naiseni kanssa.
kaikki hyvin, kunnes piti laittaa auto parkkiin.
Parkkipaikkamme on ahdas, joutuu vekslaamaan tottumaton aikalailla että saa ruutuun. Itseltä tuo käy mutta naiselta ei.
Noh, hän siinä veivaili, tuuletin hörähteli välillä käyntiin ja minä neuvoilin hymysuin auton ulkopuolella.
Sitten se sammui pari kertaa, luultavasti hänen huonosta kytkimen käytöstä. Mutta lähti käyntiin.
Kolmannen sammumiskerran jälkeen ei enään lähde käyntiin, tai lähti, hetken kävi, kierrokset seilasi siinä 500-2000 välillä ja kun noin 4 sek päästä sammui. enään ei siis edes lupaa.
Odotin äsken tunnin, kävin kokeilemassa uudestaan jos vaikka jäähdyttyään lähtisi käyntiin, mutta ei, ei lähde. Konehuoneesta tulee hyvin lievä niinkun jonkun palaneen käry, mutta savua ei ole missään.
Niin ja yhdessä vaiheessa pakoputkessa paukahti, ei ollut käynnissä silloin.
Onko saanut liikaa bensaa? tulpat märät, kuivuuko ittestään jos näin? yön yli seisottuaan ehkä voisi lähteä?
Hjelp!!
hovikorjaaja on kesälomalla, paikallinen merkkikorjaamo on varmasti helvatan kallis, mut muija lupas maksaa hän ku ?rikkos?
Niin ja mitään check engine valoja ei ole palanut, eikä muita oireita autossa, tätä hommaa ennen.
Sobrealimentación es la ostia.
Re: Eka ?vika? tonnarissa
bakeliitin käry viittaisi sopivalla hetkellä kärähtäneeseen sytytyskasettiin. Kuuma kone on lämmittänyt kasetin viimeiseen virteen...
Älä veivaa liikaa ettei mene katille liikaa bensaa ja riko sitäkin
Älä veivaa liikaa ettei mene katille liikaa bensaa ja riko sitäkin
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
- Paikkakunta: Turku 10
Re: Eka ?vika? tonnarissa
ei toi kyl käy niin kuumana, täällä autojen on tapana käydä tosi alhaisilla lämmöillä, tässäkin on lämpoviisari ollut maksimissaan niinku kaksikymmentä vaille, varttia vaille ollessa mittarin keskialue...eli en tosta kuumudesta tiedä. jos on tuo DI mitä mahtaa maksaa? autolla tosiaan ajettu vaan tuo 135tkm.vesa67 kirjoitti:bakeliitin käry viittaisi sopivalla hetkellä kärähtäneeseen sytytyskasettiin. Kuuma kone on lämmittänyt kasetin viimeiseen virteen...
Älä veivaa liikaa ettei mene katille liikaa bensaa ja riko sitäkin
"bakeliitin käry" mikä haisee samalle? mitä on bakeliitti? ;8)
Sobrealimentación es la ostia.
Re: Eka ?vika? tonnarissa
no puhutaan sitten vaikka radiokärystä, sellainen mitä tulee kun elektroniikkaa palaa laitteissa. Ota sytkäkasetti pois paikoiltaan ja katso altapäin onko halkeamia tai haiseeko vielä selvemmin sieltä.
Lämpömittarin viisarin roikkuminen on tyyppivika, jos puhallin menee päälle niin jäähdytysveden lämpötila on jo 100 astetta.
DI on uutena noin 250 eur, en tiedä paikallisisesta kustannustasosta
Lämpömittarin viisarin roikkuminen on tyyppivika, jos puhallin menee päälle niin jäähdytysveden lämpötila on jo 100 astetta.
DI on uutena noin 250 eur, en tiedä paikallisisesta kustannustasosta
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Eka ?vika? tonnarissa
Selvä DI-kasetin vika. Kasetti rasittuu sammumisen jälkeen T5 autossa joka tekee tulppien putsauksen silloin. Voi varmasti laukaista hajoamisen jo valmiiksi kohtuu hajoamiskypsässä kasetissa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
- Paikkakunta: Turku 10
Re: Eka ?vika? tonnarissa
Nyt vaihdettu DI kasetti, ja toimii.
Maksaa täällä 470€, mutta, sain PAIKALLISELTA MARMORITISKILTÄ lainaksi DI kasetin, kunnes tuon suomesta uuden ja sitten palautan vanhan liikkeeseen.....
Jess! harvinaisen hyvää palvelua espanjassa..
Maksaa täällä 470€, mutta, sain PAIKALLISELTA MARMORITISKILTÄ lainaksi DI kasetin, kunnes tuon suomesta uuden ja sitten palautan vanhan liikkeeseen.....
Jess! harvinaisen hyvää palvelua espanjassa..
Sobrealimentación es la ostia.
Re: Eka ?vika? tonnarissa
470€ ?
. No on se sitten halvempi vaikka tilata PFS:ltä suoraan sinne http://www.partsforsaabs.com/product_in ... cts_id=200

9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
- Paikkakunta: Turku 10
Re: Eka ?vika? tonnarissa
Ostam suomest motonetist ku tuun ens viikol. no probs!vesa67 kirjoitti:470€ ?. No on se sitten halvempi vaikka tilata PFS:ltä suoraan sinne http://www.partsforsaabs.com/product_in ... cts_id=200
mut kiitti nevost!
Sobrealimentación es la ostia.