Varustelultaan samaa tasoa, mutta huomattavasti kattavampi kuin basic karvalakkimalli. Ei sitä turhaan kutsuta pre-aeroksi.Xmm kirjoitti:Tätä kommenttia en ymmärrä lainkaan. Aerossa on siis huonompi varustelu vai?KAPU2 kirjoitti:Ostaisin T5 koneella mielummin eli preaero hakuun jos varusteita kaipaa?
Nettiautossa halvin 9-5 Aero taitaa olla tonnin kalliimpi, ja sillä on jo jonkin verran kilometrejä mittarissa.jcarlson kirjoitti:On tuo kyllä aika kallis siihen nähden että samaan hintaan saa jo 9-5 Aeronkin joka on mielestäni selvästi parempi auto.
Onko autossa muuten vakio alusta ja vanteet? En tiedä, millaisesta täristyksestä on kyse, mutta jonkinlaista pientä täristystä voi tuottaa itsekin. Jousijalkojen tilanne on kuten aiemmat ovat kertoneet, mulla on juurikin -01 Aero ja 187 tkm mittarissa, jousijalkojen kanssa ei mitään ongelmaa.
T5 konetta suositellaan paremman viripotentiaalin takia. Tai onhan niissä varmaan saman verran potentiaalia, mutta T5:n virittäminen on huomattavasti yksinkertaisempaa.
10 vuotta vanhan auton kilometreillä ei ole yhtä suurta merkitystä kuin iällä ja suoritetuilla ennakoivilla huoltotoimenpiteillä.