Siitä muutaman kuvan verran eteenpäin. Yrittää tulla vähän ylikirkkaita noista kuvista tuolla tallissa. Salaman pois ottaminen helpotti asiaa kummasti.
Joo kyllä kai tuon ölppäpohjan voi ottaa käteen ja katsoa onko siellä miten paljon romurautaa. Pitänee huomenna käydä kyselemässä tiivistettä siihen.
Sähköjohtojakin tutkin eilen aikani kuluksi, kun tämähän on kärsinyt vähän liika lämmöstä. (Pieni tulipalo ollut koneen alla)
Startille menevä piuha oli korvattu viimeiseltä 30cm matkalta kahdella ohuemmalla piuhalla. Sitten pienempi startin johto oli tinattu 10cm johdon pätkällä startin napaan kiinni. Sen jälkeen oli sitten abiko liitos ja pala eri väristä johto. Tämän jälkeen olikin jo auton omaa johtoa.
Silmänpesimienkin toimimattomuus selvenee. Moottori tuntuu olevan jumissa ja johdot oli tungettu suojaputken sisään piiloon.
Mutta ehkä tämä tästä, kunhan saadaan toinen kuuppa pihaan. Siitä vetonivelien vääntimet lootaan ja toivotaan että tärinät loppuu. Nopeusmittarinkin "lähtö" koki lievän exoduksen laatikon irroitus hommissa. Ehkä otamme senkin varaosa vehkeestä.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)