
Ei valitettavasti näy asfalttia vasten, mutta monesta kohtaa paistaa päivä läpi ilman mitään esteitä. Asfaltille jäi myös iso kasa kennonöyhtää; lienee kohteliasta siivota ne vielä pois.

Kokeilin tänään noita letkuja hivenen eikä ne puolen tunnin lämpenemisen aikana juurikaan kovettuneet. Olen kuitenkin pannut merkille, että nesteet eivät ole viime aikoina lämmenneet ihan yhtä paljoa kuin kesällä. Ainakaan viisari ei nouse suunnilleen kahdeksikkoa ylemmäs edes pidemmän ajon aikana. Liekö sitten kesätermari joka tuon aiheuttaa...Lahti411 kirjoitti:Tarkista ensalkuun kaikki letkujen klemmariliitokset. Mulla ainakin on joskus tiputellut nestettä syylarin liitoksista, jos ei ole tosi hyvin kiristetty klemmareita. Samoin kerran tiputteli imusarjaan menevästä letkuliitoksesta, ennen kuin tiukkasin klemmarin. Jos jäähdytysjärjestelmään kertyy painetta (esim. vuotavan kansipahvin vuoksi) niin helposti alkavat nuo liitokset tiputella. Kannattaakin kokeilla, kovettuvatko paisarille ja termarille syylarilta menevät letkut, kun moottori lämpiää. Jos muuttuvat selvästi koviksi, niin edessä saattaa hyvinkin olla ainakin kansipahvin vaihto.