No, tämä on minun mielipiteeni.

Olen muuten samaa mieltä, mutta uudet kilvet tulivat niin loppuvuonna 1972, että itse miellän tuon vuotiset vielä mustakilpisiksi.tsaarela kirjoitti:Itsellä on hieman "pistänyt silmään" museorekisteröidyissä vm -72 ja sitä uudemmissa autoissa mustien kilpien käyttö. Museokilvet sinällään on ok mutta kyllä ne pitäisi olla kyseiselle vuosimallille tyypilliset valkopohjaiset kilvet.
Jep, ja joillakin paikkakunnilla noita mustia kilpiä oli vielä varastossa pidempäänkin jaossa.Lahti411 kirjoitti:Eikös ne kilvet vaihtuneet portaittain läänien mukaan? Eli jossain sai jo alkuvuodesta -72 valkoiset kilvet, kun toisaalla jaettiin samaan aikaan vielä mustia.
Etpä ole yksin mielipiteesi kanssa. Samaa ajatellut monesti itsekin.tsaarela kirjoitti:Itsellä on hieman "pistänyt silmään" museorekisteröidyissä vm -72 ja sitä uudemmissa autoissa mustien kilpien käyttö. Museokilvet sinällään on ok mutta kyllä ne pitäisi olla kyseiselle vuosimallille tyypilliset valkopohjaiset kilvet.
Aivan, ja samalla se osoittaa, että ekat 900:t ovat oikeasti jo vanhoja autoja.Tri-Lo kirjoitti:Kyllä, mutta poikkeuksena tuonti-museoautot. Silloin saattaa kyllä nuo mustat kilvet olla järkevä ratkaisu kuitenkin. "Big-Oa":n 900 GLE esimerkkinä.
Niin tai mieluummin ehkä kuitenkin eurokilvet? Mielestäni uudet ja puhtaat eurokilvet sopivat hienosti -76 924 Porscheeni joka oli museorekisterissä. Eikait museoautossa tarvitse olla yhtään sen vanhemmanmallisia rekisterikilpiä kuin uusissakaan autoissa, turhaan vaan herättäisivät tarpeetonta huomiota autoharrastajien keskuudessaTri-Lo kirjoitti:Kyllä, mutta poikkeuksena tuonti-museoautot. Silloin saattaa kyllä nuo mustat kilvet olla järkevä ratkaisu kuitenkin. "Big-Oa":n 900 GLE esimerkkinä.