nalleolut kirjoitti:jos foorumikirjoittelun perusteella tuomitsee koko jengin ni voi katsoa peiliin ja todeta missä VIKA.
VIKA on siinä, että olen sen verran hankala ja omituinen, että kun tarpeeksi kauan törmäilee tällä foorumilla kanssaharrastajien kyykyttämiseen niin tiukan piponi sisään hiipii ajatus josko ei haluaisi olla koko jengin kanssa missään tekemisissä.
Kyllä, ymmärrän, että olen pikkutarkka ja varmasti lähes kaikki klubilaisista on todella mahtavaa porukkaa, mutta tämä nyt oli taas minulle tyypillinen provokaatio jotta saisin aikaiseksi himoitsemaani keskustelua aiheesta "miten Saab-klubin virallisten sivujen keskustelufoorumin taso vaikuttaa koko klubin maineeseen".
Olen nimittäin aikas varma, että mahdolliset tulevat saabistit myös käyttävät internetiä ja pohtiessaan vaikkapa auton hankintaa saattavat käydä haistelemassa ilmaa myös Suomen virallisen merkkikerhon sivuilla. Vaikka täällä jokainen puhuu omalla suullaan, niin klubilaisen piikkiin ne menee.
Toinen asia on sitten kokonaan, esiintyykö tätä maalailemaani kauhuskenaariota esim. kuuppa-osiossa, vai vaivaako harrastajaitsetuntovaje vain uudemmilla ajavia? Mene ja tiedä.
Olen nyt käyttö-saabeillut pian kolme vuotta ja sen aikaa foorumia seuraillut, enkä vieläkään ole tottunut siihen susilauma-mentaliteettiin joka täällä vallitsee. Osoita pienikin heikkouden merkki, ole väärässä tai kysy väärin ja tulet syödyksi elävältä.
Mutta joo, eipä mun ole täällä pakko pyöriä. Harmi vaan kun Saabit kiinnostaa ja mielellään lukisi aiheesta juttuja ja kokemuksia ihan tällä kotimaisella.