millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Yleistä keskustelua tulevista ja menneistä tapahtumista.
Risto
"Hölösuu"

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja Risto »

aero kirjoitti:
Risto kirjoitti: Itse olen ollut potkijaisissa ainakin Saabilla, Volvolla, Jaguarilla, Audilla, Fiatilla, Alfa Romeolla, Volkswagenilla, Mersulla ja Skodalla eikä kukaan ole tuota sen kummemmin paheksunut, vaikka välillä olen keskelle pysäköinytkin.
Joo, harvemmin siitäkään mitään kuulla saa - joskus joku vähän naljailee (nämäkin tosin yleensä ovat jo ennestään naamatuttuja), ei sitä kukaan sentään oikeasti potkimaan rupea.

...vaikka kieltämättä pari viikkoa sitten kävi mielessä (tiedä sitten miksi) hommata joku valmiiksi lommoinen ja ruosteinen (=paalivalmis) pommi (kuitenkin Saab) ja ajaa sillä potkiaisiin, että voitaisiin porukalla potkia lisää lommoja :lol:
Juuri tuollaisellahan olit 2009 CSM:ssä. Nyt harmittaa, kun en tuolloin hoksannut ruveta autoasi potkimaan. :twisted:
aero
-

Viesti Kirjoittaja aero »

Risto kirjoitti:Juuri tuollaisellahan olit 2009 CSM:ssä. Nyt harmittaa, kun en tuolloin hoksannut ruveta autoasi potkimaan. :twisted:
Joo, vanhoissa ovissa oli pari lommoakin :D. Paaliin tuo projekti ei kuitenkaan ole menossa, eikä ruostetilannekaan ole paha.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
kalle37
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

Eilen olisin voinut rikastuttaa pääkaupunkiseudun potkiaisia, mutta tais olla väärä päivä ja viikko :lol:
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
aero
-

Viesti Kirjoittaja aero »

Mimmi kirjoitti:Ruoste ei ole kuolemassa sukupuuttoon?
No ei varmasti koko Saab -kannasta :lol:. Potkiaisiin kummastelemaan vaan, kyllä sitä etenkin vanhemmissa autoissa näkyy.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Koutonen
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Koutonen »

kyllä potkuihin voi tuoda vaikka minkä romun sille löytyy arvostusta ainakin suurimalta osalta ei ole väliä millä tulee kunhan paiklle tulee se on järjestäjälle mukavaa että paikalla on porukkaa ja mitä enmmän on lössiä sen parempi fiilis jää kaikille.
OG 900 Convertible
OG 900 Seon Maskotti
NG9-5
suopitar
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"

Viesti Kirjoittaja suopitar »

..
Viimeksi muokannut suopitar, La Loka 30, 2010 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 1.8 Turbo mk1
Kirsi Jokela
0451255333
kaseva
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja kaseva »

nalleolut kirjoitti:jos foorumikirjoittelun perusteella tuomitsee koko jengin ni voi katsoa peiliin ja todeta missä VIKA.
VIKA on siinä, että olen sen verran hankala ja omituinen, että kun tarpeeksi kauan törmäilee tällä foorumilla kanssaharrastajien kyykyttämiseen niin tiukan piponi sisään hiipii ajatus josko ei haluaisi olla koko jengin kanssa missään tekemisissä.

Kyllä, ymmärrän, että olen pikkutarkka ja varmasti lähes kaikki klubilaisista on todella mahtavaa porukkaa, mutta tämä nyt oli taas minulle tyypillinen provokaatio jotta saisin aikaiseksi himoitsemaani keskustelua aiheesta "miten Saab-klubin virallisten sivujen keskustelufoorumin taso vaikuttaa koko klubin maineeseen".

Olen nimittäin aikas varma, että mahdolliset tulevat saabistit myös käyttävät internetiä ja pohtiessaan vaikkapa auton hankintaa saattavat käydä haistelemassa ilmaa myös Suomen virallisen merkkikerhon sivuilla. Vaikka täällä jokainen puhuu omalla suullaan, niin klubilaisen piikkiin ne menee.

Toinen asia on sitten kokonaan, esiintyykö tätä maalailemaani kauhuskenaariota esim. kuuppa-osiossa, vai vaivaako harrastajaitsetuntovaje vain uudemmilla ajavia? Mene ja tiedä.

Olen nyt käyttö-saabeillut pian kolme vuotta ja sen aikaa foorumia seuraillut, enkä vieläkään ole tottunut siihen susilauma-mentaliteettiin joka täällä vallitsee. Osoita pienikin heikkouden merkki, ole väärässä tai kysy väärin ja tulet syödyksi elävältä.

Mutta joo, eipä mun ole täällä pakko pyöriä. Harmi vaan kun Saabit kiinnostaa ja mielellään lukisi aiheesta juttuja ja kokemuksia ihan tällä kotimaisella.
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || R 1200 GS Adventure -12
Azanovix
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

kaseva kirjoitti: Olen nimittäin aikas varma, että mahdolliset tulevat saabistit myös käyttävät internetiä ja pohtiessaan vaikkapa auton hankintaa saattavat käydä haistelemassa ilmaa myös Suomen virallisen merkkikerhon sivuilla. Vaikka täällä jokainen puhuu omalla suullaan, niin klubilaisen piikkiin ne menee.
Kun olin itse vielä tuleva saabisti, kävin sivuilla tutkimassa asioita. En kuitenkaan jaksanut kiinnittää mitään huomiota kenenkään kommentointityyleihin tai esim. kielioppivirheisiin tai muuhunkaan toissijaiseen. Etsin tietoa tyyppivioista ja katsastin samalla vähän sitä, kuinka nopeasti kysymyksiin ylipäänsä on saanut vastauksen.
Naljailua ja nokittelua esiintyy 100-varmasti jokikisellä foorumilla tällä maailmassa, oli yhteisö sitten suuri tai pieni ja oli aihealue oikeastaan mikä hyvänsä. Henkilökohtaisesti en jaksa uskoa, että tuleva saabisti on näiden asioiden suhteen yhtään sen kriittisempi kuin esim. minäkään, ellei sitten tosiaan ole herkkähipiäinen henkilö.
Jos joku jättää liittymättä klubiin tai myy Saabinsa vain siksi, että jotkut henkilöt sanailevat foorumilla (oli se kuinka "virallinen" hyvänsä) keskenään, niin tästä ei mielestäni muiden kannata hirveästi ottaa stressiä. Tällainen henkilö on etsii kuitenkin vain tekosyytä / selitystä omalle toiminnalleen.
axp102
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja axp102 »

KERRANKIN sulta tuli fiksu postaus!

................
....................

:wink:

Itseä ottaa kaaliin, kun ei muka saa enää järkättyä aikaa tulla sätkyihin. Hitto tekosyitä tulee aina. Eihän täältä periferiasta aja tammistoon ku 25 minsaa.
Viimeksi muokannut axp102, Pe Loka 29, 2010 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
-pete
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja -pete »

axp102 kirjoitti:KERRANKIN sulta tuli fiksu postaus! :wink:
Repesin :lol: :lol:
9-3 SC 1.8t 2006
9-5 SC 2.3t Vector 2002 (vaimon)
nalleolut
"TosiSaabisti"

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

tässä topikissa ei keskustella foorumin kirjoitusten tasosta vaan otetaan vastaan uusia ideoita / parannuskeinoja.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
suopitar
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"

Viesti Kirjoittaja suopitar »

.
Viimeksi muokannut suopitar, La Loka 30, 2010 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 1.8 Turbo mk1
Kirsi Jokela
0451255333
Naxu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Naxu »

Mainitse edes yksi normaali. :D
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
axp102
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja axp102 »

nalleolut kirjoitti:tässä topikissa ei keskustella foorumin kirjoitusten tasosta vaan otetaan vastaan uusia ideoita / parannuskeinoja.
Toivottavasti Nalleherran nauruhermo ei ole tuon pahemmin puuduksissa.

Mä olen miettiny sitä, josko paikallispotkut hieman (vaikka 4 krt vuodessa) kiertäisivät.
(tuleeks siitä sit semmonen kiertopotku? :idea: )

puoltavia
-tarina Muhammadista ja vuoresta

ei puoltavia
-väki joutuu kyttäämään paikan ja ajan netistä eikä pysty vetään tunteella
-katoaako maailmasta kaikki säännöllisyys?
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
rimmi9-5t
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja rimmi9-5t »

kaseva kirjoitti:
nalleolut kirjoitti:jos foorumikirjoittelun perusteella tuomitsee koko jengin ni voi katsoa peiliin ja todeta missä VIKA.
VIKA on siinä, että olen sen verran hankala ja omituinen, että kun tarpeeksi kauan törmäilee tällä foorumilla kanssaharrastajien kyykyttämiseen niin tiukan piponi sisään hiipii ajatus josko ei haluaisi olla koko jengin kanssa missään tekemisissä.

Kyllä, ymmärrän, että olen pikkutarkka ja varmasti lähes kaikki klubilaisista on todella mahtavaa porukkaa, mutta tämä nyt oli taas minulle tyypillinen provokaatio jotta saisin aikaiseksi himoitsemaani keskustelua aiheesta "miten Saab-klubin virallisten sivujen keskustelufoorumin taso vaikuttaa koko klubin maineeseen".

Olen nimittäin aikas varma, että mahdolliset tulevat saabistit myös käyttävät internetiä ja pohtiessaan vaikkapa auton hankintaa saattavat käydä haistelemassa ilmaa myös Suomen virallisen merkkikerhon sivuilla. Vaikka täällä jokainen puhuu omalla suullaan, niin klubilaisen piikkiin ne menee.

Toinen asia on sitten kokonaan, esiintyykö tätä maalailemaani kauhuskenaariota esim. kuuppa-osiossa, vai vaivaako harrastajaitsetuntovaje vain uudemmilla ajavia? Mene ja tiedä.

Olen nyt käyttö-saabeillut pian kolme vuotta ja sen aikaa foorumia seuraillut, enkä vieläkään ole tottunut siihen susilauma-mentaliteettiin joka täällä vallitsee. Osoita pienikin heikkouden merkki, ole väärässä tai kysy väärin ja tulet syödyksi elävältä.

Mutta joo, eipä mun ole täällä pakko pyöriä. Harmi vaan kun Saabit kiinnostaa ja mielellään lukisi aiheesta juttuja ja kokemuksia ihan tällä kotimaisella.
Sinäpä sen puit sanoiksi, hyvä niin, valitettavan totta.

Pahoittelut Bear Beer.lle että palattiin tähän.
Rapakon takanakin kokoonnutaan, siellä kun kaikki on olevinaan " suurempaa " niin meidän tapahtumissa on melkein aina jotain koe ajettavaa autoa, siis muutakin kun Saabia.
Vähän erikoisempia autoja kuten: Ferraria, Lamboa ym.ym. Viimeeksi oli Opel Insignia 8O .

Kokoonnutaan myös autotehtailla / niiden customer halleissa, Saabistien kotona jossa on koko perheen grilli ja puutarha juhlia, huvipuistoissa, testiradoilla, car crush centereissä, perinteisissä huoltoasemissa.

Meillä on myös rekisteri kaikista jotka ovat joskus potkuissa käyneet, heille menee ilmoitus aina sähköisesti tai tekstiviestinä tulevista potkuista.
"agenttimme " jakavat aina lentolehtisiä Saabien tuulilaseihin ostoskeskuksissa ym. tulevista tapahtumista ja aina sillein on tavoitettu uusia ihmisiä.

Meillä on myös diilejä Saab jälleenmyyjien kanssa, eli kun myyvät autonnn niin kysyvät asikkaalta haluaako hän tietoa Saab toiminnasta ja esitteitämme potkuista ym.
EX: OG 900 GL, OG 900 GLE, OG 900 GLI, 9000 CS, og 9-5, 9-3. Ajossa ng 9-5, 2010 ja 9-3 2010
Aina välillä harmaita hiuksia aiheuttaa jälkipolven OG-95. 2003 :)
Vastaa Viestiin