Ent. omistaja sanoi että on Steg 2 ahtolastu (ahdot n.1bar)
löytyy myös 3' putki alusta loppuun, vapaammin virtaava ilmansuodatin, jonkinsortin bypass venttiili ja turboruuvi?
ongelmana siis on tyhjäkäynnin kovuus, noin 1200-1500rpm ent. omistaja sanoi sen johtuvan lastusta? miten tuon voisi itse vaihtaa?(vakolastu tuli mukana)
myös kierrätettäessä vapaalla yli 3500rpm kun päästää kaasun suappi sammuu. tasasesti putoaa kierrokset nollaan.
yritin etsiä mutta ei ainakaan tuohon lastun vaihtoon löytynyt ohjetta.
Saman syssyyn voisi kysyä että kuuluuko tuossa ajotietokoneen namiskoiden yläpuolella olla kello

kiitoksia vastauksista ja anteeksi hölmöistä kysymyksistä, vasta autoharrastuksen aloittaneena ja ensimmäisen turboauton ostaneena.
