



Pientä piristystä on laitettu mm: jt:n 3" putkisto alusta asti, bensalastu(jossa lukee päällä bsr SAAB T90, tai jotain sinnepäin) ja tuo punainen boksi..
Alkaa vaan enemmän houkuttaan se NG900Turbo

Normaalia että tolla boksilla ja ahtimella että ensin piikkaa n.1,1bar ja sitte n4000rpm laskee n.0,4-0,5bar ja sitten 4700-5000rpm paikkeilla piikkaa takas jonnekki 0,8bar?twirl kirjoitti:Tuo puutuminen ja ahtojen lasku 4000 paikkeilla ja jälkeen tietääkseni aivan normaali vakio puhaltimella..
Lähinnä kai antavat häiriötä jolloin boxi menee sekaisin.kekkilä kirjoitti:Bougithan tosa näkyy olevan paikoillaan nyttenki, tiiä millon sitte vaihettu viimeksi.. Mites tulppien kans, jos ne on ottanu ihteesä nii voiko niistä tulla sama ongelma? Tällähetkellä paikallaa n.7000km sitte vaihetut NGK:n BCP7EVX:ät
edit: millä lailla nuo tulpanjohdot vaikuttaa mankkuvenaan, sytyttää väärin joten nakuttaa siitä syystä?
Jos meinaat sitä ylipainekytkintä niin sekin on tulpattu pois käytöstä tällä hetkellä koska rajoitti ahdot 0,6barin kohille, alkuperäinen ahtomittari pois käytöstä koska letku meni hukkaan kojelaudan syövereihintetammi kirjoitti: Lähinnä kai antavat häiriötä jolloin boxi menee sekaisin.
Paineanturi voi kans aiheuttaa hajotessaan sarjatulta, voi kokeilla yhdistämällä piuhat.
Sijaitsee polvisuojan alla, tietty jos vain paineilla ampuu niin testimieles voi tukkii hyttiin menevän letkun, siis sen mikä lähtee imusarjasta tuonne kuskinpuolelle.
Eikait tuo nyt aivan normaalia ole?kekkilä kirjoitti: ensin piikkaa n.1,1bar ja sitte n4000rpm kieppeillä laskee n.0,4-0,5bar ja sitten 4700-5000rpm paikkeilla piikkaa takas jonnekki 0,8bar
Paineanturi ja ylipainekatkaisija ovat eri asia. Eli todennäköisesti sulla toi paineanturi haistelee kojetaulun sisäistä painetta tällä hetkellä.kekkilä kirjoitti:Jos meinaat sitä ylipainekytkintä niin sekin on tulpattu pois käytöstä tällä hetkellä koska rajoitti ahdot 0,6barin kohille, alkuperäinen ahtomittari pois käytöstä koska letku meni hukkaan kojelaudan syövereihintetammi kirjoitti: Lähinnä kai antavat häiriötä jolloin boxi menee sekaisin.
Paineanturi voi kans aiheuttaa hajotessaan sarjatulta, voi kokeilla yhdistämällä piuhat.
Sijaitsee polvisuojan alla, tietty jos vain paineilla ampuu niin testimieles voi tukkii hyttiin menevän letkun, siis sen mikä lähtee imusarjasta tuonne kuskinpuolelle.Paikallaan Autogaugen ahtomittari, orkkismittarin kera pätkäs aina 1,1barin kohilla(fuelcut?) Eilen iltasella töistä tullessa vaikutti taas alottavan sitä nakuttelua tyhjäkäynnillä tuollakin boksilla, sitten tuo ihmeellinen paineitten vaeltelu kans ihmetyttää
Eikait tuo nyt aivan normaalia ole?kekkilä kirjoitti: ensin piikkaa n.1,1bar ja sitte n4000rpm kieppeillä laskee n.0,4-0,5bar ja sitten 4700-5000rpm paikkeilla piikkaa takas jonnekki 0,8bar
kekkilä kirjoitti:Bougithan tosa näkyy olevan paikoillaan nyttenki, tiiä millon sitte vaihettu viimeksi.. Mites tulppien kans, jos ne on ottanu ihteesä nii voiko niistä tulla sama ongelma? Tällähetkellä paikallaa n.7000km sitte vaihetut NGK:n BCP7EVX:ät
edit: millä lailla nuo tulpanjohdot vaikuttaa mankkuvenaan, sytyttää väärin joten nakuttaa siitä syystä?