kannen nostosta
kannen nostosta
Milläs olette saneet pidettyä nokka-akseleiden ketjunpyörät oikeessa asennossa, kun olette kannen nostaneet paikoiltaan? Ettei ajoitus huku?
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Pyöristä
Ite tein ainakin nostimien vaihdon yhteydessä niin että laitoin nippusiteet rattaiden reijistä niin ettei ketju pääse nousemaan ja sen jälkeen irroitin kiristimen ja rattaat nokka-akseleista, eikä näin ollen jako pääse menemään sekaisin...
Re: Pyöristä
Meneekö ne rattaat akseleihin kiinni monessa asennossa, vai pitääkö siinä sitten kuitenkin katsoa jakomerkkejä?Mikes9000 kirjoitti:Ite tein ainakin nostimien vaihdon yhteydessä niin että laitoin nippusiteet rattaiden reijistä niin ettei ketju pääse nousemaan ja sen jälkeen irroitin kiristimen ja rattaat nokka-akseleista, eikä näin ollen jako pääse menemään sekaisin...
Mulla on jossain vaiheessa vastaavanlainen projekti edessä. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Itse irrotin pakosarjan ja siirsin niin eteen kuin mahdollista ja samalla otin myös imusarjan irti. Näin homma onnistui helposti, mutta olisi varmaankin onnistunut myös pakosarja, turbo ja imusarjakin paikallaan. Painoahan paketille tulee huomattavasti lisää noiden ollessa kiinni...
Tuota nippusidehommaa kannattaa muuten käyttää mikäli rattaat irrottaa. Huomattavasti helpompaa saada se 15 niittiä rattaiden väliin.
Tuota nippusidehommaa kannattaa muuten käyttää mikäli rattaat irrottaa. Huomattavasti helpompaa saada se 15 niittiä rattaiden väliin.
