Auto olisi siis normiajossa eikä mitään päätöntä vedättelyä ainakaan jatkuvasti.
Olisko hirsch mitään ?9000 automaatilla kirjoitti:Kertokaas viisaat mikä lastu sopisi 150 heppaiseen farkkufemmaan, jolla kulutus laskee ja normi suorituskyky vähän paranee? Ja mites nämä käytännössä toimii koneen kanssa, ettei sittemmin pannu porsi heikkojen mäntien takia![]()
.
Auto olisi siis normiajossa eikä mitään päätöntä vedättelyä ainakaan jatkuvasti.
Itse olen ajellut ongelmitta tuolla tehtaan virillä ( 2.0 t, AT Wagon )9000 automaatilla kirjoitti:Kertokaas viisaat mikä lastu sopisi 150 heppaiseen farkkufemmaan,
ja tätä uutta maltillista stage1 softaa saa? Muualtakin, kuin marmoritiskiltäsaabvector kirjoitti:Itse olen ajellut ongelmitta tuolla tehtaan virillä ( 2.0 t, AT Wagon )9000 automaatilla kirjoitti:Kertokaas viisaat mikä lastu sopisi 150 heppaiseen farkkufemmaan,
Nyt olen ajatellut päivittää tuon uudempaan " maltilliseen Stage 1.een "
En niinkään sen parinkymmenen lisä hevosvoiman takia vaan " vieläkin sivistyneemmän käytöksen takia " ja kai sitä softaakin on kehitelty viiden - kuuden vuoden aikana.
Juuri näin! Ensi viikolla ratkeaa seuraavan tutkimani yksilön kohtalo. Hyvä on edeltä käsin vähän selvitellä, niin ei ole sitten ihan hukassa...J.N kirjoitti:Tältä foorumilta.
...Tosin ensin luultavasti kannattaa ostaa se auto, mihin softan haluaa.