No asiahan on niin ettei kunnollisia keittimiä osata tehdä kuin vain ja ainoastaan Italiassa
Meillä on ollut tuo käytössä kohta seitsemän vuotta: http://www.lapavoni.it/model.asp?id=409
Jotkin hifistit jaksavat väittää että muka itse pavut jauhaen tulisi parempaa kahvia, en ole ainakaan itse maistanut mitään eroa kunnolliseen Italiasta tuotuun valmiiksi jauhettuun kaffeeseen verrattuna.
Peruskuraa (jota en itse juurikaan juo) meillä keitetään Moccamasterilla.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Mistä kannattaisi lähteä hakemaan mopon 12V akulle sopivaa verkkovirtalaturia? Löytyykö yleensä jostain tarjoustalosta vai pitääkö lähteä Biltemaan, Motonettiin tai vastaavaan? Pitäisi saada skootteri käyntiin sähköstartilla jotta voisi viedä korjaajalle, starttipoljin kun sai ilmeisesti tarpeekseen näistä pakkasista ja akku on melko tyhjä
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Käyttökinneri kävi pajalla 430€ edestä. Tekivät määräaikaishuollon (öljyt 5W-30 longlife dexos2, öljynsuodatin ja raikkari) ja lisätöinä uudet jarrunesteet, jäähdytysnesteet, c-pilarin pistehitsihärön fiksaus ja vuotava öljypumpun tiiviste.
Ja jos tarkkoja ollaan niin kotelosuoja-aine, hitsilanka ja hitsauskaasu eivät olleet GM-kamaa.
Kävin vielä eilen illalla ostamassa Tarjoustalosta Benton-automaattilaturin, täytyy iltapäivällä kattoa riittäisikö sillä lataaminen. Alkuperäisakku täytynee joka tapauksessa pian uusia kun on jokseenkin voimaton tapaus.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Nyt oli päivän aikana lataillut akun täyteen, täytyy kohta lähteä kattomaan kuinka lujaa startti nyt pyörii (ennen latausta se kuulosti kovin flunssaiselta). Samalla reissulla pääsee ehkä katsomaan yhtä myynnissä olevaa 900c:tä
Lupasin itselleni ku ostin suhteellisen kallis auto, etten vaihda auto nopeasti! Ajokortti mulla on ollut 7 vuotta, ja omistanut 7 autoa (eikä koskaan 2 kerrallaan).
Ja nyt on taas iskenyt XWD kuume, ehkä jopa TurboX-kuume.
Piti laittaa tähän topiikkiin, ku en tiedä kuuluuko tämä hyvä-fiilis vai vitutus topiikkiin..
Lupasin itselleni ku ostin suhteellisen kallis auto, etten vaihda auto nopeasti! Ajokortti mulla on ollut 7 vuotta, ja omistanut 7 autoa (eikä koskaan 2 kerrallaan).
Piti laittaa tähän topiikkiin, ku en tiedä kuuluuko tämä hyvä-fiilis vai vitutus topiikkiin..
Ei ole toistaiseksi auttanut mikään.
Ajokortti ollut kymmenisen vuotta, autoja omistuksessa varmaan yli 20, toki monesti 2 tai joskus 3 kerrallaan. Sen jälkeen kun autonvaihtokuume tuli päälle niin harvemmin on yli puoli vuotta-vuoden ollut sama auto.
Onpahan tullut aika laaja kokemus erilaisista ja tietää millaisesta tykkää.. eikä tuossa rahallisesti kummemmin tappiota ole tullut, vaimo tosin on vähän eri mieltä eikä tykkää autojen vaihtuvuudesta.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Eikös tuolla myynti palstalla ole myynnissä yksi TurboX ja vielä aika kohtuu hintaan
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Ei uutta ketjua viitsi aloittaa niin laitetaas tänne siltä varalta että joku tietää jotain asiasta
eli kuvassa vanhempien omistuksessa olevan vuosimallin -04 VW Polon mittaristo ja kysymys koskee keltaista varoitusvaloa, josta ohjekirja sanoo seuraavaa
Eli tietääkö joku tarkemmin mikä tuon valon todennäköisesti on sytyttänyt, onko kovakin kiire viedä huoltoon ja tuleeko mahdollisesti maksamaan maltaita?
Täytyy ruveta etsimään Googlella tietoa tuosta mutta jos tosiaan joku täällä sattuu olemaan undercover-VW-asiantuntija...
(Tämä viesti kuvineen ei tule tulevaisuudesta kuten Polon kello antaa ymmärtää vaan se on vain jäänyt kesäaikaan )