Siinä vähän valaanpyrstön sovittelua. On se vaan niin paljon komeampi, kuin alkuperäinen kumiläpyskä.
Pistin tuonne kuvatuksia: http://kuvablogi.com/blog/24112/16/Olli Kinaret kirjoitti:Oliskohan kenelläkääm kuvaa tuulettimen säätimien kytkennöistä.
Pakkasta -16-18 astetta, tyhjäkäyntiä lämmitysmielessä pari-kolme minuuttia, auto kallellaan pituusakselin suuntaisesti vasemmalle noin kolmen asteen verran ja lievä tuuli mereltä päin? Tuttu juttu, aina mulle käy samoin kun käy marraskuun lopussa Pohojammaalla sukuloimassa...Olli Kinaret kirjoitti: Huomasin tuossa vahingossa, että autossa on myös toimiva keskuslukitus.
Eikö kannattaisi vaan juotella keskuslukon releboksin läpireikäkomponentit uudestaan?Sprident kirjoitti:Pakkasta -16-18 astetta, tyhjäkäyntiä lämmitysmielessä pari-kolme minuuttia, auto kallellaan pituusakselin suuntaisesti vasemmalle noin kolmen asteen verran ja lievä tuuli mereltä päin? Tuttu juttu, aina mulle käy samoin kun käy marraskuun lopussa Pohojammaalla sukuloimassa...Olli Kinaret kirjoitti: Huomasin tuossa vahingossa, että autossa on myös toimiva keskuslukitus. :D
Niin siis minulla ei ole ollut ongelmia lukkojen kanssa. Huomasin vain, että tarpeeksi kun avainta käänsin niin meni kaikki ovet lukkon.Jope kirjoitti:Eikö kannattaisi vaan juotella keskuslukon releboksin läpireikäkomponentit uudestaan?Sprident kirjoitti:Pakkasta -16-18 astetta, tyhjäkäyntiä lämmitysmielessä pari-kolme minuuttia, auto kallellaan pituusakselin suuntaisesti vasemmalle noin kolmen asteen verran ja lievä tuuli mereltä päin? Tuttu juttu, aina mulle käy samoin kun käy marraskuun lopussa Pohojammaalla sukuloimassa...Olli Kinaret kirjoitti: Huomasin tuossa vahingossa, että autossa on myös toimiva keskuslukitus.
Vaihda etunapojen laakerit niin loppuu jyrinät. Itekki vaihtelin ekaksi murrokset vereksiin ja jyrinät melkeen paheniOlli Kinaret kirjoitti:Tänään vaihdatin vetonivelet, kun vasemmalle käännyttäessä on kuulunut epämääräistä "jyrinää". No eipä tullut sen kummemmaksi. Mikähän siellä nyt sitten ääntää, onko ehdotuksia?
Huomasin tuossa vahingossa, että autossa on myös toimiva keskuslukitus.
Joo paikallistin jyrinän vänkärin puolen laakeriin. Onkohan nuo laakerit kalliita?arvi kirjoitti:Vaihda etunapojen laakerit niin loppuu jyrinät. Itekki vaihtelin ekaksi murrokset vereksiin ja jyrinät melkeen paheniOlli Kinaret kirjoitti:Tänään vaihdatin vetonivelet, kun vasemmalle käännyttäessä on kuulunut epämääräistä "jyrinää". No eipä tullut sen kummemmaksi. Mikähän siellä nyt sitten ääntää, onko ehdotuksia?
Huomasin tuossa vahingossa, että autossa on myös toimiva keskuslukitus.