EDIT: Saimpa sittenkin kerran kun vakiokoneella testasin ahtimen toimintaa vetämällä hukkaportin letkut irti.
Holsetin turbo?
Just just. no mä oonki säätäny maksimipaineen aina sillä tavalla että APC:n ei juurikaan tarvitse puuttua peliin nakutuksen takia. V*tuttaa kun paineet vetää tappiin ja sitte heti alas.
Mutta korvin kuultavaa nakutusta en ole ikään saanut aikaseks vaikka ajoin ilman cooleria täysillä paineilla ja painemittari oli kuin jojo.
EDIT: Saimpa sittenkin kerran kun vakiokoneella testasin ahtimen toimintaa vetämällä hukkaportin letkut irti.
EDIT: Saimpa sittenkin kerran kun vakiokoneella testasin ahtimen toimintaa vetämällä hukkaportin letkut irti.
Aki Peltola #1132
Kun APC:ltä sokeoidaan kierrosluvun tieto niin onko P-potikalla enää merkitystä vai lyökö heti kaikki paineet peliin? Tai onko ainut vaikutus toi ahtojen pysyminen ylhäällä loppuun asti?
Mikä on empiirinen raja tehoille/ahdoille jolloin laatikot alkaa hajota voimasta, eikä "normaalihkosta" kulumisesta
Mikä on empiirinen raja tehoille/ahdoille jolloin laatikot alkaa hajota voimasta, eikä "normaalihkosta" kulumisesta
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84