Holsetin turbo?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Just just. no mä oonki säätäny maksimipaineen aina sillä tavalla että APC:n ei juurikaan tarvitse puuttua peliin nakutuksen takia. V*tuttaa kun paineet vetää tappiin ja sitte heti alas. :evil: Mutta korvin kuultavaa nakutusta en ole ikään saanut aikaseks vaikka ajoin ilman cooleria täysillä paineilla ja painemittari oli kuin jojo.

EDIT: Saimpa sittenkin kerran kun vakiokoneella testasin ahtimen toimintaa vetämällä hukkaportin letkut irti. :twisted:
Aki Peltola #1132
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Niin Aksu900, ei tuokaan minun kone rilahdellut korvinkuultavasti, ennenkuin vedin APC:n säädöt aika riskirajoille ihan tietoisesti. Eipä vaan tietoisellakaan riskienotolla tunnu tuo vanha ja rääkätty kone kesyyntyvän.. :lol:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Joo mä oon ihan suosiosta aina pysynyt "turvallisella puolella". :D Sekään kun ei vaan tunnu voimansiirrolle olevan turvallista. :evil:
Aki Peltola #1132
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Aksu900 kirjoitti:...Sekään kun ei vaan tunnu voimansiirrolle olevan turvallista. :evil:
No sekin on huomattu joo... :|
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

Kun APC:ltä sokeoidaan kierrosluvun tieto niin onko P-potikalla enää merkitystä vai lyökö heti kaikki paineet peliin? Tai onko ainut vaikutus toi ahtojen pysyminen ylhäällä loppuun asti?

Mikä on empiirinen raja tehoille/ahdoille jolloin laatikot alkaa hajota voimasta, eikä "normaalihkosta" kulumisesta :)
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Vastaa Viestiin