TOPIC: muuta keskustelua
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Mikä pinnoite kestäisi ihan oikeastikin autotallin betonilattian päällä? Sikafloor ei kestä yhtään mitään, eikä se imeydykään millään betoniin. Tai siis kestää se maksimissaan sellaiset 2 vuotta jatkuvalla huolenpidolla niin ettei ole puhki ihan kaikkialta. Mutta ruma se silti oli jo 2 vuoden käytön jälkeen, ja nyt 6 vuotta sisäänmuutosta eikä uskoisi että lattiassa on mitään pikkoitetta lainkaan ollutkaan.
No ok, on siellä pitkin lattioita vedetty 9-5:n, 9000:n, ng900:n , og900:n ja 99:in tekniikkapaketteja, mutta pitäisi kait pinnotteen kestää moiset pikkurasitukset
Ja millä ihmeen tavaralla arvaisi paikata eli täyttää lattian skraadumonttuja, ja muita koloja, jollain artturillako vai onko parempia aineita olemassa?
Talli oli siis ihan uusi joskus 2004, ja 2008 maalasin uudestaan sen seinät ja katon, nyt tarttisi maalata uudestaan katto, seinät ja lattia, kun nuo Saabiprojektit tuntuvat syövän tallia kirjaimellisesti lattiasta kattoon
No ok, on siellä pitkin lattioita vedetty 9-5:n, 9000:n, ng900:n , og900:n ja 99:in tekniikkapaketteja, mutta pitäisi kait pinnotteen kestää moiset pikkurasitukset
Ja millä ihmeen tavaralla arvaisi paikata eli täyttää lattian skraadumonttuja, ja muita koloja, jollain artturillako vai onko parempia aineita olemassa?
Talli oli siis ihan uusi joskus 2004, ja 2008 maalasin uudestaan sen seinät ja katon, nyt tarttisi maalata uudestaan katto, seinät ja lattia, kun nuo Saabiprojektit tuntuvat syövän tallia kirjaimellisesti lattiasta kattoon
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: TOPIC: muuta keskustelua
llsp :llä olisi varmaan pinnoite aineita
mutta laita lattiaan samanlainen pinnoite kuin teollisuus halleissa
maksaa kyllä mansikoita mutta kestää aineen nimeä en muista
mutta laita lattiaan samanlainen pinnoite kuin teollisuus halleissa
maksaa kyllä mansikoita mutta kestää aineen nimeä en muista
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Tähän kaipaisin minäkin vinkkejä. Ensi kesänä vastaava projekti edessä.ng900aero kirjoitti:Mikä pinnoite kestäisi ihan oikeastikin autotallin betonilattian päällä? Sikafloor ei kestä yhtään mitään, eikä se imeydykään millään betoniin. Tai siis kestää se maksimissaan sellaiset 2 vuotta jatkuvalla huolenpidolla niin ettei ole puhki ihan kaikkialta. Mutta ruma se silti oli jo 2 vuoden käytön jälkeen, ja nyt 6 vuotta sisäänmuutosta eikä uskoisi että lattiassa on mitään pikkoitetta lainkaan ollutkaan.
No ok, on siellä pitkin lattioita vedetty 9-5:n, 9000:n, ng900:n , og900:n ja 99:in tekniikkapaketteja, mutta pitäisi kait pinnotteen kestää moiset pikkurasitukset
Ja millä ihmeen tavaralla arvaisi paikata eli täyttää lattian skraadumonttuja, ja muita koloja, jollain artturillako vai onko parempia aineita olemassa?
Talli oli siis ihan uusi joskus 2004, ja 2008 maalasin uudestaan sen seinät ja katon, nyt tarttisi maalata uudestaan katto, seinät ja lattia, kun nuo Saabiprojektit tuntuvat syövän tallia kirjaimellisesti lattiasta kattoon
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Re: TOPIC: muuta keskustelua
hz81 kirjoitti:Tähän kaipaisin minäkin vinkkejä. Ensi kesänä vastaava projekti edessä.ng900aero kirjoitti:Mikä pinnoite kestäisi ihan oikeastikin autotallin betonilattian päällä? Sikafloor ei kestä yhtään mitään, eikä se imeydykään millään betoniin. Tai siis kestää se maksimissaan sellaiset 2 vuotta jatkuvalla huolenpidolla niin ettei ole puhki ihan kaikkialta. Mutta ruma se silti oli jo 2 vuoden käytön jälkeen, ja nyt 6 vuotta sisäänmuutosta eikä uskoisi että lattiassa on mitään pikkoitetta lainkaan ollutkaan.
No ok, on siellä pitkin lattioita vedetty 9-5:n, 9000:n, ng900:n , og900:n ja 99:in tekniikkapaketteja, mutta pitäisi kait pinnotteen kestää moiset pikkurasitukset
Ja millä ihmeen tavaralla arvaisi paikata eli täyttää lattian skraadumonttuja, ja muita koloja, jollain artturillako vai onko parempia aineita olemassa?
Talli oli siis ihan uusi joskus 2004, ja 2008 maalasin uudestaan sen seinät ja katon, nyt tarttisi maalata uudestaan katto, seinät ja lattia, kun nuo Saabiprojektit tuntuvat syövän tallia kirjaimellisesti lattiasta kattoon
Jos lattiapinnoitetta haluatte laittakaa tämä Acrylicon Dekor.
Kyllä kestää, mutta kyllä maksaa.
http://www.kausalanpinnoite.fi/fi
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Mä vedin kauan sitten (kun vielä asuin omakotitalossa) autotalliin tätä katumerkintä muovia se kesti vaikka nastoilla välillä tuli sudittuakin.
Tuolla varmaan enemmän tietoa: http://www.geveko.fi/11
Tuolla varmaan enemmän tietoa: http://www.geveko.fi/11
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Jos haluaa kestävän pinnan kannattaa valita Master Top. Ainoa ongelma tässä on, että jos lattia on valmiiksi valettu, tämä ei enää onnistu, vaan se pitää hiota pintaan samalla kuin valaa lattian. Värivaihtoehtojakin on runsaasti.hz81 kirjoitti:Tähän kaipaisin minäkin vinkkejä. Ensi kesänä vastaava projekti edessä.ng900aero kirjoitti:Mikä pinnoite kestäisi ihan oikeastikin autotallin betonilattian päällä? Sikafloor ei kestä yhtään mitään, eikä se imeydykään millään betoniin. Tai siis kestää se maksimissaan sellaiset 2 vuotta jatkuvalla huolenpidolla niin ettei ole puhki ihan kaikkialta. Mutta ruma se silti oli jo 2 vuoden käytön jälkeen, ja nyt 6 vuotta sisäänmuutosta eikä uskoisi että lattiassa on mitään pikkoitetta lainkaan ollutkaan.
No ok, on siellä pitkin lattioita vedetty 9-5:n, 9000:n, ng900:n , og900:n ja 99:in tekniikkapaketteja, mutta pitäisi kait pinnotteen kestää moiset pikkurasitukset
Ja millä ihmeen tavaralla arvaisi paikata eli täyttää lattian skraadumonttuja, ja muita koloja, jollain artturillako vai onko parempia aineita olemassa?
Talli oli siis ihan uusi joskus 2004, ja 2008 maalasin uudestaan sen seinät ja katon, nyt tarttisi maalata uudestaan katto, seinät ja lattia, kun nuo Saabiprojektit tuntuvat syövän tallia kirjaimellisesti lattiasta kattoon
http://www.basf-cc.fi/fi/Tuotteet/DrySh ... fault.aspx
Maaleista mikään ei ole ikuinen, mutta teollisuuden puolella käytettään ainakin jonkun verran epoxy-lattiamaaleja. Mutta, muista jyrsiä pois kaikki vanhat maalit, poistaa öljyt (jos betoni on imeytynyt öljyä) ja varmistaa ettei lattiassa ole liikaa kosteutta.
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Tattis noista lattiapäällysteneuvoista.
Onko kokemuksia Bilteman lampaannahkaisista istuinpäällisistä? En millään jaksaisi alkaa korjaamaan vääränmerkkisen (enkä oikeanmerkkisenkään) istuinlämmitystä, joten sellaiset kiinnostaisi hankkia talvivarusteeksi nahkajakkaroiden päälle .
Beige kävisi sävyltään Saabiini ja harmaa vääränmerkkiseen. Kummastuttaa vaan kun beigen kohdalla varotetaan siitä että se saattaa päästää väriä kastuessaan. Onko beigenväristen lampaiden villa jotenkin huonompilaatuista kuin harmaiden, eikä beigenvärisiä lampaita saa päästää pitkäksi aikaa sateeseen tms?
Siis onkohan nuo ihan pilipalilaatua noin muutenkin; kestääkö kiinnitykset, neulokset, jne. juuri mitään, päästävätkö oikeastikin väriä jne?
Onko kokemuksia Bilteman lampaannahkaisista istuinpäällisistä? En millään jaksaisi alkaa korjaamaan vääränmerkkisen (enkä oikeanmerkkisenkään) istuinlämmitystä, joten sellaiset kiinnostaisi hankkia talvivarusteeksi nahkajakkaroiden päälle .
Beige kävisi sävyltään Saabiini ja harmaa vääränmerkkiseen. Kummastuttaa vaan kun beigen kohdalla varotetaan siitä että se saattaa päästää väriä kastuessaan. Onko beigenväristen lampaiden villa jotenkin huonompilaatuista kuin harmaiden, eikä beigenvärisiä lampaita saa päästää pitkäksi aikaa sateeseen tms?
Siis onkohan nuo ihan pilipalilaatua noin muutenkin; kestääkö kiinnitykset, neulokset, jne. juuri mitään, päästävätkö oikeastikin väriä jne?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Mitenkäs muuten vuosikymmenien saatossa maalaamattomaan betonilattiaan imeytynyt öljy siitä poistetaan? Muuten kuin piikkaamalla.Nikke_M kirjoitti: muista..., poistaa öljyt (jos betoni on imeytynyt öljyä)
96 V4 -75
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Höyry pesuri nostaa oljyn betonilattiastakin niinhyvin ettei öljy tee kiusaa maalatessa. Pitää olla varovainen kun kuuma höyry saattaa lohkoa betoni siruja ilmaan.Jukka T kirjoitti:Mitenkäs muuten vuosikymmenien saatossa maalaamattomaan betonilattiaan imeytynyt öljy siitä poistetaan? Muuten kuin piikkaamalla.Nikke_M kirjoitti: muista..., poistaa öljyt (jos betoni on imeytynyt öljyä)
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
Re: TOPIC: muuta keskustelua
http://www.restoredsportscars.com/ts3/ Siinä olisi sopivasti projektia.
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Mikä olisi hyvä kahvinkeitin? 1,5v vanha Obh Nordica King of coffee päätti lopettaa yhteistyön, onneksi pikakahvia löytyi vielä kaapista edellisen kahvinkeittimen hajoamisen ajoilta 5v takuu on, mutta Veikon Koneessa ei ole enää valikoimissa kyseistä keitintä. Hyvää ja riittävän kuumaa kahvia tuolla sai, mutta tuo kestävyys . Moccamaster lienee sitten seuraava, vaikkei niitten ulkonäkö oikein iske
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Moccamaster on kunnon keitin, tosin hinnat aika suolasia. Niissäkin hinnat alkaen mallit on sen verta karvalakki malleja ettei kehtaa ostaa. Ihan minimi vaatimus ois tuo manuaalinen tippalukko, siitäkin taitaa saada maksaa sen 30-50e lisää siihen halvimpaan muovirunkoiseen verrattuna...
#3834
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Tämä on ajanut asiansa mainiosti tähän asti.ella kirjoitti:Mikä olisi hyvä kahvinkeitin? 1,5v vanha Obh Nordica King of coffee päätti lopettaa yhteistyön, onneksi pikakahvia löytyi vielä kaapista edellisen kahvinkeittimen hajoamisen ajoilta 5v takuu on, mutta Veikon Koneessa ei ole enää valikoimissa kyseistä keitintä. Hyvää ja riittävän kuumaa kahvia tuolla sai, mutta tuo kestävyys . Moccamaster lienee sitten seuraava, vaikkei niitten ulkonäkö oikein iske
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Huonoja kokemuksia tosta manuaalisesta, tiputtaa vaikka lukko kiinni (Muutaman minuutin odottaa, kun kahvi tippunut, niin ei tiputa enää vaikka lukko auki. Itsellä siis tuo malli).siiseli kirjoitti:Moccamaster on kunnon keitin, tosin hinnat aika suolasia. Niissäkin hinnat alkaen mallit on sen verta karvalakki malleja ettei kehtaa ostaa. Ihan minimi vaatimus ois tuo manuaalinen tippalukko, siitäkin taitaa saada maksaa sen 30-50e lisää siihen halvimpaan muovirunkoiseen verrattuna...
Eli toi "patentti" selkeä pettymys, samoin kuin tosta termoskannullisesta mallista ei niin hyviä kokemuksia.
Eli IMO: jos moccamasterin ostat niin automaattisella tippalukolla (pari kybää taas lisää hintaan). Automaattinen virrankatkaisu kans ihan jees, hyvä back up, ei pilaa pitempääkään lomamatkaa...
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Re: TOPIC: muuta keskustelua
Kyllä niissä halvimmissakin Moccamastereissa ihan metallirunko on.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977