Saabi Virosta?
Saabi Virosta?
Onko kukaan tuonut minkään sortin liikkumalaitetta Viron puolelta? Tuo pisti silmään ja alkoi kiinnostamaan tosissaan: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 0/id=99746
Miten tullimuodollisuudet Virosta tuotaessa? Mitä vakuutuksia? Muita huomioita?
Vastauksista etukäteen kiittäen.
Miten tullimuodollisuudet Virosta tuotaessa? Mitä vakuutuksia? Muita huomioita?
Vastauksista etukäteen kiittäen.
Tullimuodollisuudet samat kuin muista EU-maista eli aika helppoa.
Auto näköjään saksasta viroon haettu (Otse Saksamaalt)
Auto näköjään saksasta viroon haettu (Otse Saksamaalt)
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Nyrkkisääntönä voisi sanoa, että 100 Viron kruunua vastasi noin 38 vanhaa Suomen markkaa. Siitä sitten vain laskemaan Euroiksi. Näin mä teinMäksä kirjoitti:ite katoin ton netistä löytyneellä laskurilla mut muistelisin et se on 15eek/1ejens.hall kirjoitti:Miten toi kurssi on?

#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
jep ite kanssa aattelin että seuraava tonnari taitaakin tulla viron puoleltaice0018 kirjoitti:Jep. Muutenkin nuo ysitonniset ovat edullisia eikä verot suomeenkaan ole kauheat. Tuollainen CS 2.0/2.3 koneella olisi myöskin kiva laite. Ja kun virossa ei tietääkseni suolata teitä niin luulisi noiden olevan aika hyvässä kuosissa. Pitääpä lähteä joku päivä excursiolle

BMW 525iA Touring Executive
ice0018 kirjoitti: Jep. Muutenkin nuo ysitonniset ovat edullisia eikä verot suomeenkaan ole kauheat. Tuollainen CS 2.0/2.3 koneella olisi myöskin kiva laite. Ja kun virossa ei tietääkseni suolata teitä niin luulisi noiden olevan aika hyvässä kuosissa. Pitääpä lähteä joku päivä excursiolle
Siellähän niitä vasta suolataankin.
Tallinnan ja Tarton välinen tie (nro. 2) suolattiin ainakin viime talvena jopa 20:n asteen pakkasilla.
Arvaapa onko kiva ajella, kun yrittää itse pitää turvaväliä edellä ajavaan ja jengi vääntää tuttuun eestiläiseen tapaan koko ajan keulaa hipoen ohi tutkimaan seuraavana ajavan hanuria?
Tuulilasi jäätyi paskaan, eikä lasinpesunestesäiliössäkään ollut jatkettu metanoli auttanut hyytyessään asiaa.
Että kyllä siellä teitä suolataan ja KUNNOLLA.
Eli onko systeemi yhtä ympäristöystävällinen äiti-venäjällä. Ex-kollegani Moskovasta kertoili kaupungilla olevan niin vähän ja huonoa aurauskalustoa että lumisateen jälkeen kadut suurelta osin suolataan auki. Nyt ongelmana on se, ettei ruoho ja puut kasva katujen lähialueillaKyllönen kirjoitti:ice0018 kirjoitti: Ja kun virossa ei tietääkseni suolata teitä niin luulisi noiden olevan aika hyvässä kuosissa. Pitääpä lähteä joku päivä excursiolle
Siellähän niitä vasta suolataankin.
Tallinnan ja Tarton välinen tie (nro. 2) suolattiin ainakin viime talvena jopa 20:n asteen pakkasilla.

Timo #1205
timo.nummela(at)nic.fi
timo.nummela(at)nic.fi
Heh, virolaisia autoja kun katsoo talvella, niin nehän on kaikki hirveän suolakurakerroksen peittämiä aina.
Tuo puheena oleva tonnari ei varmaan ole paljoa ehtinyt suolattumaan, kun on kerta Saksalaiset tax-free-kilvetkin vielä paikallaan kuvissa. :-)
Tuo puheena oleva tonnari ei varmaan ole paljoa ehtinyt suolattumaan, kun on kerta Saksalaiset tax-free-kilvetkin vielä paikallaan kuvissa. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Tsekkaa tuo ko. saitti ja sieltä löytyy yht. 84 Saabia, ekä hinnat ihan päätä huimaa, tosin verot päälle.
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... otsi2=Otsi
SSAero
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... otsi2=Otsi
SSAero