og900 avo Oulussa
og900 avo Oulussa
Punainen og900 cabbe. Vähän rämisi mukulakivellä mutta hemmetin komea näky : )
-
- "Turbo"
Re: og900 avo Oulussa
Kuulosti olevan automaattivaihteinen. Olen nähnyt saman kärryn monesti tässä alkuvuoden aikana. Joka kerta olen ihmetellyt, miksi rättikattoautolla ajetaan talvella.
Saab 900 S 2.0 '96 -> Saab 9-5 Wagon 2.0t A '00 -> Honda Accord Tourer AT '07
Etsinnässä kesä-/harrasteautoksi kromipuskuri-96!
[Jäsen #5800]
[Jäsen #5800]
Miksi ei? Cabbe on erinomainen talviauto(ainakin Saabin). Lämpimämpi jopa kuin tavallinen peltikattoinen. Kyseistä cabbea itsekin nähnyt usein Tuiran suunnalla.Teurastaja kirjoitti:Kuulosti olevan automaattivaihteinen. Olen nähnyt saman kärryn monesti tässä alkuvuoden aikana. Joka kerta olen ihmetellyt, miksi rättikattoautolla ajetaan talvella.
-
- "Turbo"
Varmastikin näin on. Itse ole sen verran vanhakantainen (ja nuuka), että omaa avoautoa ulkoiluttaisin vain kesällä pilvipoudallaJ8 kirjoitti:Miksi ei? Cabbe on erinomainen talviauto(ainakin Saabin). Lämpimämpi jopa kuin tavallinen peltikattoinen. Kyseistä cabbea itsekin nähnyt usein Tuiran suunnalla.Teurastaja kirjoitti:Kuulosti olevan automaattivaihteinen. Olen nähnyt saman kärryn monesti tässä alkuvuoden aikana. Joka kerta olen ihmetellyt, miksi rättikattoautolla ajetaan talvella.

Saab 900 S 2.0 '96 -> Saab 9-5 Wagon 2.0t A '00 -> Honda Accord Tourer AT '07
[Jäsen #5800]
[Jäsen #5800]
Itselläkin oli ajatuksena laittaa talveksi seisontaan, muttei löytynyt sopivaa tallipaikkaa niin päätin pitää ajossaTeurastaja kirjoitti:Varmastikin näin on. Itse ole sen verran vanhakantainen (ja nuuka), että omaa avoautoa ulkoiluttaisin vain kesällä pilvipoudalla![]()

Liikenteessä taas