og900 avo Oulussa

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
pmj
"Turbo"

og900 avo Oulussa

Viesti Kirjoittaja pmj »

Punainen og900 cabbe. Vähän rämisi mukulakivellä mutta hemmetin komea näky : )
Teurastaja
"Turbo"

Re: og900 avo Oulussa

Viesti Kirjoittaja Teurastaja »

Kuulosti olevan automaattivaihteinen. Olen nähnyt saman kärryn monesti tässä alkuvuoden aikana. Joka kerta olen ihmetellyt, miksi rättikattoautolla ajetaan talvella.
Saab 900 S 2.0 '96 -> Saab 9-5 Wagon 2.0t A '00 -> Honda Accord Tourer AT '07
Etsinnässä kesä-/harrasteautoksi kromipuskuri-96!
[Jäsen #5800]
J8
"Aero"

Viesti Kirjoittaja J8 »

Teurastaja kirjoitti:Kuulosti olevan automaattivaihteinen. Olen nähnyt saman kärryn monesti tässä alkuvuoden aikana. Joka kerta olen ihmetellyt, miksi rättikattoautolla ajetaan talvella.
Miksi ei? Cabbe on erinomainen talviauto(ainakin Saabin). Lämpimämpi jopa kuin tavallinen peltikattoinen. Kyseistä cabbea itsekin nähnyt usein Tuiran suunnalla.
Teurastaja
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja Teurastaja »

J8 kirjoitti:
Teurastaja kirjoitti:Kuulosti olevan automaattivaihteinen. Olen nähnyt saman kärryn monesti tässä alkuvuoden aikana. Joka kerta olen ihmetellyt, miksi rättikattoautolla ajetaan talvella.
Miksi ei? Cabbe on erinomainen talviauto(ainakin Saabin). Lämpimämpi jopa kuin tavallinen peltikattoinen. Kyseistä cabbea itsekin nähnyt usein Tuiran suunnalla.
Varmastikin näin on. Itse ole sen verran vanhakantainen (ja nuuka), että omaa avoautoa ulkoiluttaisin vain kesällä pilvipoudalla 8) :D
Saab 900 S 2.0 '96 -> Saab 9-5 Wagon 2.0t A '00 -> Honda Accord Tourer AT '07
Etsinnässä kesä-/harrasteautoksi kromipuskuri-96!
[Jäsen #5800]
J8
"Aero"

Viesti Kirjoittaja J8 »

Teurastaja kirjoitti:Varmastikin näin on. Itse ole sen verran vanhakantainen (ja nuuka), että omaa avoautoa ulkoiluttaisin vain kesällä pilvipoudalla 8) :D
Itselläkin oli ajatuksena laittaa talveksi seisontaan, muttei löytynyt sopivaa tallipaikkaa niin päätin pitää ajossa :) Kuiva talvi on suosinut cabben käyttöä talvella. Pahimmilla kurakeleillä jätän kyllä auton ruutuun, saattaa nimittäin tarttua paska aika lujaan tuohon kankaaseen..
og900cab
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja og900cab »

Liikenteessä taas :) :D
Vastaa Viestiin