Mreg ja Mair
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Mreg ja Mair
Kuinkas tarkkaan noiden arvojen kuuluu seurata toisiaan? Itellä enemmän kengittäessä Mreg n 1070-1100 ja Mair jää tästä n 70 - 130. kevyemmällä kuormalla arvot ok.
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Re: Mreg ja Mair
Menee lähes vielä normaalin vaihtelun piikkiin, tuon verran jää usein vajaaksi jos peruspaine on vähän matala ja jää juuri sen kynnyksen alle että T7 ei halua adaptoida ahtoja seuraavaa askelta ylemmäs.
Kokeile ruuvata hieman lisää peruspainetta.. lievä ahtovuoto voi olla myös mahdollista.
Amul ilmeisesti ok ja nakutuksia ei tule jatkuvasti?
Kokeile ruuvata hieman lisää peruspainetta.. lievä ahtovuoto voi olla myös mahdollista.
Amul ilmeisesti ok ja nakutuksia ei tule jatkuvasti?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: Mreg ja Mair
Amul pyörii -70 ja 450 välillä. Nakuja vain jos kesäkuuma ja kenkii.
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: Mreg ja Mair
No niin, ilmamassamittarin vaihto auttoi Mreg ja Mair - arvojen heittelyihin, nyt arvot seuraavat toisiaan hyvin. Viime kesänä vaihoin immun (käytetty) kun (luultavasti) alkuperäinen levisi, ei näköjään pitkään kestäny käytetty... No nyt pelittää... 

Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Re: Mreg ja Mair
Tässä kun oli mainittu tuosta Amul arvosta, niin onko passeli ku itellä se tuossa 20km seurannassa oli ehkä ekat 5km -188 ja loput matkasta jotain -170 viiva -180. Onko tuo normaalia? Millä välillä arvo "pitäis olla"? Ja onko tuo nuin "stabiilina" normaali, vai pitäiskö arvon muuttua kokoajan?
Re: Mreg ja Mair
Ihan normaalia. Yleisesti hyväksytty vaihteluväli on +/- 500. Normaalia on myös vaihtelu, tai liki samansuuruisena pysyminenkin.
Ei sitä kannata liikaa tuijotella ja stressata jos auto toimii muuten hyvin.
Ei sitä kannata liikaa tuijotella ja stressata jos auto toimii muuten hyvin.

#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Mreg ja Mair
Juu tää oli oikeastaan ensimmäinen kerta ku tutkiskelin tuota arvoa. Ja piti nyt varmistaa sitte kuitenki
..ja auto toimiikin moitteetta. Tosin nyt ilmoitti sidissä "time for servicen" joten täytyypä hoidella pois seki päiväjärjestyksestä. 186tkm mittarissa.
