Lujeskelin siitä pumpun ohjainyksiköstä, että piirilevyn säikeet kärähtää poikki. No pitääkö paikkansa niin sitä en tiedä. Kolvi pysyy kädessä ja mittaristoja on tullut korjattua, että tuonkin korjaa jos vika on näkyvä tai yleismittarilla saa haettua komponenttivian. Jossain mainittiin myös, että vika tulee lämpenemisestä. Eli auttaisko tuuletuksen järjestäminen ohjainboxille?
Mersuissa on sama vika ecu-boxissa ja siihen saa alumiinilätkän jäähdyttään lisää. Se boxi on tosin valettu umpeen joten ei onnistu korjaaminen ainakaan ilman sulattamista
Eberi siinä mahdollisessa olikin hajalla. Joskus semmosen korjasin, mutta käyttämättömyyttään hajos taas joten annoin olla.
Kyllä mä nyt näin oon päättäny jotta saabbi se on mikä mulle tulee. En jaksa pätkääkään enää lueskella kaikkien merkkien forumeita ja tuskailla vikojen kanssa. Sitte kun vielä lasketaan autokauppojen myyjien erittäin epäystävällinen asiakaspalvelu niin olen valmis tilaamaan auton postimyynnistä. (joo ei voi yleistää, tiedän pari mukavaa ja aktiivista automyyjää)
Ugh....