Kaasuläppäkotelo
Re: Kaasuläppäkotelo
Käsittääkseni sopeutus tapahtuu ihan normaalisti "ajamalla" !?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1105
- Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Kaasuläppäkotelo
Onkos V6 koneisessa sabassa tuon kaasuläpän irroitus mimmonen homma?
Samalla tartteis vinkkejä puhdistuksen,nakkas pari päivää sitten limbbiin ja resetoin sen sekä käytin akunkenkiä irti eikä vika vielä ole palannut.
Tarviiko ottaa kokonaan irti vai riittääkö että vähän raottaa ja suihkii bräkliiniä sinne?
Kiitos ja anteeksi.
Samalla tartteis vinkkejä puhdistuksen,nakkas pari päivää sitten limbbiin ja resetoin sen sekä käytin akunkenkiä irti eikä vika vielä ole palannut.
Tarviiko ottaa kokonaan irti vai riittääkö että vähän raottaa ja suihkii bräkliiniä sinne?
Kiitos ja anteeksi.
Joku kipotin.
Re: Kaasuläppäkotelo
Lainaus tuolta ylempää: "Onko kenelläkään tietoa toimisiko edes V6:n läppäkotelo 4 sylinterisissä?"
V6:n läppäkotelo on muuten sama kuin nelikon mutta sen asennusasento on aivan toinen joten se on koottu kaasuläpän käytön osalta peilikuvaksi. Et voi mitenkään laittaa V6:n läppäkoteloa huomaamatta nelikkoon.
Ja tuohon kysymykseen vaihtotyöstä: Se on V6:n kotelolla todella helppo, vain asennuksen yhteydessä on alin ruuvi hieman hankalassa paikassa. Onnistuu hyvin kun ottaa "halausotteen" oikealla kädellä ruuvista tulipellin puolelta ja vasurilla ruuvarista (siis torx -sellaisesta) syylärin puolelta.
Jos joutuu tilaamaan uutta läppäkoteloa V6:een niin harkitsisin hyvin tarkkaan tuota vaihtoehtoa http://www.eeuroparts.com/Parts/9243/Th ... y-9175217/ se on nimittäin toimitus ja tullit maksettuna selvästi alle puolet siitä mitä täällä päin maailmaa huudellaan vastaavasta uudesta osasta.
V6:n läppäkotelo on muuten sama kuin nelikon mutta sen asennusasento on aivan toinen joten se on koottu kaasuläpän käytön osalta peilikuvaksi. Et voi mitenkään laittaa V6:n läppäkoteloa huomaamatta nelikkoon.
Ja tuohon kysymykseen vaihtotyöstä: Se on V6:n kotelolla todella helppo, vain asennuksen yhteydessä on alin ruuvi hieman hankalassa paikassa. Onnistuu hyvin kun ottaa "halausotteen" oikealla kädellä ruuvista tulipellin puolelta ja vasurilla ruuvarista (siis torx -sellaisesta) syylärin puolelta.
Jos joutuu tilaamaan uutta läppäkoteloa V6:een niin harkitsisin hyvin tarkkaan tuota vaihtoehtoa http://www.eeuroparts.com/Parts/9243/Th ... y-9175217/ se on nimittäin toimitus ja tullit maksettuna selvästi alle puolet siitä mitä täällä päin maailmaa huudellaan vastaavasta uudesta osasta.
Saab 9-5 3.0t V6. 45000 km konerempan jälkeen... Kerrassaan mukava peli!
Opel Vectra 2.2 DI toinen GM:n tuote toimii hyvin, mutta se turbon puute...
Cadillac SRX 3.6 kolmas GM:n tuote. Tässä ei turbon puute haittaa paljoa :)
Opel Vectra 2.2 DI toinen GM:n tuote toimii hyvin, mutta se turbon puute...
Cadillac SRX 3.6 kolmas GM:n tuote. Tässä ei turbon puute haittaa paljoa :)