pommi hattuhyllyllä

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Isäukolta lähti mitsun pahviselta hattuhyllyltä kajarit(olivat asianmukaisesti kiinnitetty, mutta hylly repesi) suht livakkaan liikenteeseen, kun rykäisi n.70km/h vanhan takamoottorisen skodan kylkeen takapyörän kohdalle.

Mitä tästä opimme? No sen, että ainakin minä henk.koht. tykkään kiinnittää kajarit yleensä tukevasti(mut tällähetkellä ovat irti :lol: ).
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
saab900turbo
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja saab900turbo »

Joo tuli huomattuu sillon affella kun huitasin sinne pääsuoran päähän että jos siellä hattuhyllyllä on jotain. Niin se tulee kohti tuulilasia aika vauhdilla :oops: Pelkkä flees rotsikin lens niin Pirun lujaa ettei kerinny näkee ku vilauksen :roll: Saati jos siellä on 20kg:n tunkki :x
Jarru on vauhdin surma!
Subonaattori
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Subonaattori »

Mulla oli Lancia Delta sillon joskus kun kortin sain. Ajoin sen aika haipakkaa ulos ja siltarumpuun (tietenkin) Hattuhyllyllä oli 4-hengen teltta!
Sehän sieltä tulla jymäytti kans aika raivolla etu penkin selkänojat väänty aivan solmuun ja minä sielä penkin ja ratin välissä, sattu hiukan!
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
saab900turbo
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja saab900turbo »

Subonaattori kirjoitti:Mulla oli Lancia Delta sillon joskus kun kortin sain. Ajoin sen aika haipakkaa ulos ja siltarumpuun (tietenkin) Hattuhyllyllä oli 4-hengen teltta!
Sehän sieltä tulla jymäytti kans aika raivolla etu penkin selkänojat väänty aivan solmuun ja minä sielä penkin ja ratin välissä, sattu hiukan!
Juuri näin :D
Jarru on vauhdin surma!
Jaape
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja Jaape »

Niin muistakaas, että vaara uhkaa myös toisesta suunnasta! Vuosia sitten seisoin satkulla valoissa, kun tilataksi jysäytti jarruttamatta 70km/h alueella luukkuun. Pelkillä kiinnityskehyksen metallikielillä (ei mitään takarautaviritystä) kiinnitetty CD-soitin lähti suht rivakkaasti kojelaudasta ja ehti olkapään kohdalle, kunnes matka pysähtyi edessä olevan auton perään. Onneksi ei enää penkkikään kestäny moista rysäystä, niin olin mukavassa takakenossa poissa tulilinjalta!
900 GLsA -79, 9000 T16 -85, NG 9-3 -09
Firges9000
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Jokunen vuosi sitten sattui malmilla lento-onnettomuus. Kone meni startissa metsään.

Kuski ei loukkaantunut haaverissa, mutta sai kännykkänsä otsaansa ja nukkui vartin.
Kännykkä oli häikäisysuoja-lipan päällä, siinä tuulilasin takana.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Vastaa Viestiin