Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Sitten olis vielä tämä http://cgi.ebay.co.uk/Mitsubishi-TD05H- ... 19b9a4a994 , hukkiksen kellon tarvii tosin erikseen. Kolkkiin olis tulossa orkkis pakosarjaan ja orkkis DP liitokseen. Mistähän sais tässä Hookin postaamassa kuvassa näkyvän adapterin
Viimeksi muokannut KAPU2, Pe Kesä 17, 2011 07:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Helpommalla ja halvemmalla pääset kun murjot 3" putken sopimaan suoraan pakopesänlaippaan, siis tähän tyyliin
http://www.stcf.net/viggen/DP.jpg
eli siis jos on 3" dp mikä sopii vakkarifööniin, niin katki lopusta ja uus pätkä tilalle.
http://www.stcf.net/viggen/DP.jpg
eli siis jos on 3" dp mikä sopii vakkarifööniin, niin katki lopusta ja uus pätkä tilalle.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Tuolta ainakin saa tilattua tätä paremmin virtaavaa adapteria:
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=BCS
Itse ostin 2006 vuonna Street Turbo OY:stä vastaavan.
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=BCS
Itse ostin 2006 vuonna Street Turbo OY:stä vastaavan.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
joo ja KKD:llä oli äsken hyllyssä vastaavanlainen adapteri, valusta tehty ja tosi lyhyt pituudeltaan.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Jos Raha on niin kannattaa harkita
http://www.kkdmotorsport.com/kauppa.php ... 1270912137
Noissa on tuo sisäinen hukkis toteuttu kohtuu järkevästi että se häiritsee mahdollisimman vähän turbiinivirtausta. Noitten vehkeitten kartat on sen näkösiä että vetoa pitäs riittää melkeen tyhjikseltä ylös asti.
http://www.turbodriven.com/performancet ... /67x80.jpg
http://www.kkdmotorsport.com/kauppa.php ... 1270912137
Noissa on tuo sisäinen hukkis toteuttu kohtuu järkevästi että se häiritsee mahdollisimman vähän turbiinivirtausta. Noitten vehkeitten kartat on sen näkösiä että vetoa pitäs riittää melkeen tyhjikseltä ylös asti.
http://www.turbodriven.com/performancet ... /67x80.jpg
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
No eipä oo mutta jos esim. heräis kuten orkkis ja vetäis kunnolla 6500 asti niin joutuu ehkä kaivamaan syvältä. Täytyy pyytää lisää kuvia tuosta miten esim. DP lähtö sopisi. Maksaahan tuo 450€ ahdin jo lähemmäs 800-900€ kun pannaan postikulut, tullit, hukkiksen kello ja DP sovitus.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Sikspä ei köyhän kannata ees saapilla ajellaKAPU2 kirjoitti:. Maksaahan tuo 450€ ahdin jo lähemmäs 800-900€ kun pannaan postikulut, tullit, hukkiksen kello ja DP sovitus.
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Oikeassa olet.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
paljon hyviä linkkejä tullut ja muuta infoa. ja rahaa menee sen verran kun menee. auto ois kiva saada kesällä vielä ajoon.
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Äärimmäisen hyvin saabismia kuvaava lause.scorpio_88 kirjoitti:ja rahaa menee sen verran kun menee.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
no sen verran oon oppinut näistä turbosaappaista
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Menisiköhän tommonen orkkis pakosarjaan, jos fleksti on muutettu matalemmanJouniCSE kirjoitti:Jos Raha on niin kannattaa harkita
http://www.kkdmotorsport.com/kauppa.php ... 1270912137
Noissa on tuo sisäinen hukkis toteuttu kohtuu järkevästi että se häiritsee mahdollisimman vähän turbiinivirtausta. Noitten vehkeitten kartat on sen näkösiä että vetoa pitäs riittää melkeen tyhjikseltä ylös asti.
http://www.turbodriven.com/performancet ... /67x80.jpg
malliseksi??
Tossa mutkassahan on oma boost control solenoid valve, mitähän trionic
olisi mieltä moisesta?
Itsellä ahdin päivitys ajankohtainen ja nämähän ovat vallan mielenkiintoisia,
myös hinnaltaan
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Vähän asiaa sivuten.. Mutta kuvasta tuli mieleen jossa hukkaportin tuo läppä näkyy. Uusi mitsu laitettu forgen kellolla, eihän se heittämällä kohalleen mene, mutta kuinka kannattais tuo kello eka laittaa? Nyt tein vaan omasta päästä niin, että ruuvasin tankoa sen verran sisään päin, että jouduin sitä noin 3-4mm venyttää ulospäin jotta sain kiinni sen siihen hukkaporttiin. Eli kirraa nyt sen muutaman millin verran koko ajan läppää kiinni päin.. Oikein vai ihan väärin??
Viimeksi muokannut jeippo, Ma Kesä 20, 2011 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Ei mahdu ainakaan kolkkiin, katoin mittoja jo valmiiksi. T25 laippa pitäis saada siirtymään noin 5 cm akun suuntaan että imukaula mahtuis ilmastoituun kolkkiin.aero t7 kirjoitti:Menisiköhän tommonen orkkis pakosarjaan, jos fleksti on muutettu matalemmanJouniCSE kirjoitti:Jos Raha on niin kannattaa harkita
http://www.kkdmotorsport.com/kauppa.php ... 1270912137
Noissa on tuo sisäinen hukkis toteuttu kohtuu järkevästi että se häiritsee mahdollisimman vähän turbiinivirtausta. Noitten vehkeitten kartat on sen näkösiä että vetoa pitäs riittää melkeen tyhjikseltä ylös asti.
http://www.turbodriven.com/performancet ... /67x80.jpg
malliseksi??
Tossa mutkassahan on oma boost control solenoid valve, mitähän trionic
olisi mieltä moisesta?
Itsellä ahdin päivitys ajankohtainen ja nämähän ovat vallan mielenkiintoisia,
myös hinnaltaan
Muuta variaatiot on sitten kääntää hyrrä toisinpäin kuten tonnarissa tai poistaa ilmastoinnin kompura, noin alkajaisiksi.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Garrett GT3071 (.64) vs. GT3071R (.86)
Se mikään mitsun kopio ole...jeippo kirjoitti:Vähän asiaa sivuten.. Mutta kuvasta tuli mieleen jossa hukkaportin tuo läppä näkyy. Uusi mitsun kopio laitettu forgen kellolla, eihän se heittämällä kohalleen mene, mutta kuinka kannattais tuo kello eka laittaa? Nyt tein vaan omasta päästä niin, että ruuvasin tankoa sen verran sisään päin, että jouduin sitä noin 3-4mm venyttää ulospäin jotta sain kiinni sen siihen hukkaporttiin. Eli kirraa nyt sen muutaman millin verran koko ajan läppää kiinni päin.. Oikein vai ihan väärin??
Aluksi venytä sitä esijännitykseen vain 2 mm, testaamalla näkee sitten millaiseksi peruspaineet ja käyttäytyminen muodostuu.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit