Tyhjäkäynti ajoittain huono ym.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
Re: Tyhjäkäynti ajoittain huono ym.
oot sie varma.... kannattaa tarkastaa 

#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Jos molemmat, toinen varoitukseksi mitä voi käydä jos ei muista/jaksa vaihtaa letkuja ajoissa... 
Niin muuten puhdista se läppäkotelokin kuitenkin, mun pitäis käydä nollaamassa vikakoodi vaikkei se helikopteri syttynytkään, näkyy ainoastaan SID-infossa. Minulla nykiminen (auton) loppui siihen puhdistukseen.

Niin muuten puhdista se läppäkotelokin kuitenkin, mun pitäis käydä nollaamassa vikakoodi vaikkei se helikopteri syttynytkään, näkyy ainoastaan SID-infossa. Minulla nykiminen (auton) loppui siihen puhdistukseen.
Viimeksi muokannut ilra, Pe Heinä 01, 2011 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
(ex => 99 GL (ex petro) -80, 900 GL -81, 9000i -88, 900 GL -87, 9-3 ss 2.0t A -03, 9-5 wagon 2.0t A -02), 9-3 SC 1.8t A -08, 900S 2,0t -97
laitan ton sedän kuvan vessaan ja sanon pennuille että jos eivät pese hampaitaan niin tää setä tulee ja vie pois korjaamaan saabeja jonnekin helvetin iisalmeen...
alkaa nimittäin harja heilua...
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
Et oo ainoo joka minulla pentujaan pelottelee. Persjalkasten vanhempien on helppo sanoa kutsuvansa minut kylään jos eivät rupee asettumaan, mulla kun on mittaa 192cm ja painoakin rapia satanen. En siis mikään jätti, mutta tuntuu tepsivän. ;)mienkoiv kirjoitti:laitan ton sedän kuvan vessaan ja sanon pennuille että jos eivät pese hampaitaan niin tää setä tulee ja vie pois korjaamaan saabeja jonnekin helvetin iisalmeen...
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Onko kukaan vaihtanut tuota ahtopaineputken alla koneen vieressä olevan T-haaran alaspäin suuntaavaa letkua.Se menee punavalkeaan takaiskuun ja sieltä kaartaa keskellepäin.
Ei nimittäin mahdu kädet sinne.Kaikki muut sain vaihdettua.
Takaiskutsekkauksessa ihmetytti kaasuläppälotelon takaa lähtevä letku.itsellä ei ole siinä heti mitään takaiskua vaan eka (sininen) löytyy vasta ohj.tehostimen öljysäiliön jälkeen,sen jälkeen haarautuu sivulle pikkuletkulla mötikkään.
Haarasta paksu letku matkaa etuvalon takaa turbolle päin...
Viittaan siis tämän threadin s.2 kuvaan!
Syynä vuosimalli vai ?
Takaiskutsekkauksessa ihmetytti kaasuläppälotelon takaa lähtevä letku.itsellä ei ole siinä heti mitään takaiskua vaan eka (sininen) löytyy vasta ohj.tehostimen öljysäiliön jälkeen,sen jälkeen haarautuu sivulle pikkuletkulla mötikkään.
Syynä vuosimalli vai ?
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
Onko tälle punavalkealle takaiskulle löytynyt jotain selitystä? Mulla oli tuo tulpattu jostain syystämienkoiv kirjoitti:Onko kukaan vaihtanut tuota ahtopaineputken alla koneen vieressä olevan T-haaran alaspäin suuntaavaa letkua.Se menee punavalkeaan takaiskuun ja sieltä kaartaa keskellepäin.
Syynä vuosimalli vai ?

ex. Saab 9-5 Aero wagon -01 (Biopower st1). Jäsen #5181