täälläpäin on koneremppa meneillään aeroon. Ja tuli männistä kysyttävää
Meinasin laittaa siihen nuo pitkälohkon männät, joten mitä kaikkea muutosta se tulee tarvitsemaan. Kampura on b235:n oma uusi. vanha meni niin hyvin koneistuskuntoon, ettei kannata sitä alkaa tekemään.
Kankia tarvii hommata lisää, ei ole kuin kolme ehjää. mutta mitkä kanget tuohon nyt kokoonpanoon nyt sitten tulee käymään, b235:n omatko?
lisäksi lueskelin että jossain kokoonpanoissa, mäntää tarvii madaltaa laesta, onko näin?
9-5 b235:een pitkälohkon männät
9-5 b235:een pitkälohkon männät
Viimeksi muokannut Jamppa, Ti Heinä 05, 2011 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Re: 9-5:een b235:een pitkälohkon männät
Tarviit myös kanget siitä 2.3 pitkälohkosta tai 2.3 lyhytlohkosta (900 tai 9000). Ja T5 kannentiivisteen niin ei tarvi mäntää madaltaa. Itellä on tommonen yhdistelmä 9-5ssa.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: 9-5:een b235:een pitkälohkon männät
V-M kirjoitti:Tarviit myös kanget siitä 2.3 pitkälohkosta tai 2.3 lyhytlohkosta (900 tai 9000). Ja T5 kannentiivisteen niin ei tarvi mäntää madaltaa. Itellä on tommonen yhdistelmä 9-5ssa.
V-M
ok
Miten tuommonen paketti käytännössä toimii?
Onko B202:n kanget erilaiset kuin tuon 2.3 lyhytlohkon?
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Re: 9-5 b235:een pitkälohkon männät
Kanget käyvät tonnnareista 2.3i ja 2.3t 90-93 ja 2.3t 94-> ja myös ng900 2.3i.
B202 kanget taitavat olla liian pitkät ja oliko jopa männän tapissa eroja (pituus)?
Pitkälohkon männistä joutuu ottamaan helmasta pois pikkusiivun, jos ovat Mahlen männät. AE:n männissä on enemmän viistetty reuna, joka ei todennäköisesti ota kiinni (samanlainen kuin lyhytlohkon männässä).
Joku näkyi kauppaavan myyntipalstalla 3kpl kiertokankia ja itseltä löytyy muistaakseni 2kpl ylimääräisenä.
B202 kanget taitavat olla liian pitkät ja oliko jopa männän tapissa eroja (pituus)?
Pitkälohkon männistä joutuu ottamaan helmasta pois pikkusiivun, jos ovat Mahlen männät. AE:n männissä on enemmän viistetty reuna, joka ei todennäköisesti ota kiinni (samanlainen kuin lyhytlohkon männässä).
Joku näkyi kauppaavan myyntipalstalla 3kpl kiertokankia ja itseltä löytyy muistaakseni 2kpl ylimääräisenä.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: 9-5 b235:een pitkälohkon männät
Kulutus kasvaa jonku verran ja äänet on koneessa isommat ja erilaiset. Muuten ihan ok. Ne 2.0 kanget ei passaa sinne.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: 9-5 b235:een pitkälohkon männät
kuinka paljon kulutus mahtoi kasvaa?
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Re: 9-5 b235:een pitkälohkon männät
Noilla 2L pitkälohkon nokilla 1l verran, eilen vaihoin -94 9000 2.3 nokat, saas nähä putooko kulutus, tosian samalla sinne meni tuo 3" dp ja 2,5" putkisto. Joten voi olla vaikutusta silläkin.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135