![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Eikä siinä vielä kaikki, alkuillasta kun piti emännyyden kanssa lähteä soppailemaan, kuului selkeä vinkaisu joka kerta vedolta moottorijarrutukselle mentäessä tai vaihdetta vaihtaessa ylöspäin (eli vedosta kytkin pohjaan). Eikä siinäkään vielä kaikki, tyhjäkäynti katosi myös lähes kokonaan. ACC Econ/off asennossa kierroksilta tyhjäkäynnille mennessä kierrokset sukelsi n. 500rpm:ään ja pariin kertaan sammui. ACC Auto asennossa jaksoi miten kuten pysyä käynnissä tyhjäkäynnillä. En tuolla räntäsateessa ja pimeässä pahemmin asiaa tutkinut, mutta vaikuttaisi aika vahvasti "klassiselta" vakuumivuodolta? Tuskin on kuitenkaan DI-kasetti (punainen), kun nuin äkkiä vika ilmeni, se ei myöskään haise palaneelle. Tulpat on n.15000km ajetut NGK:t, joten ostin varuille uudet. Pirssi pitäisi saada viikonlopun aikana taas syöksemään tulta täysitehoisesti, joten löytyykö vapaaehtoisia toimivan DI-kasetin (siis kyseessä DI/APC ECU, punainen kasetti) lainaajia pääkaupunkiseudulla diagnoosin tekoa varten, jos ei tulppien vaihto ja vakuumivuotojen etsintä tuo tulosta? Muitakin vinkkejä saa heittää! Kiitollisena mahd. avusta tiedustelee,
-Ville
#1572