voi poistaa!

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
henrit100
"Kaasari"
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 20:07

voi poistaa!

Viesti Kirjoittaja henrit100 »

voi poistaa!
Viimeksi muokannut henrit100, Su Syys 24, 2006 05:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Dumpin laitto ei onnistu ilmamassamäärämittarin takia, näin ainakin olen ymmärtänyt... :cry: Eli sotkee tyhjäkäyntiä ym, jos asennat dumpin ko. autoon.
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1993
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Eikös tuo ns. "kaksimäntäinen" dumppi ole ratkaisu tähän, jos välttämättä haluaa dumpin laittaa?
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

900turbo3d kirjoitti:Eikös tuo ns. "kaksimäntäinen" dumppi ole ratkaisu tähän, jos välttämättä haluaa dumpin laittaa?
Kyllä se bypass-vena on ainoa oikea ja järkevä autoon jossa on ilmamassamittari :roll:
henrit100
"Kaasari"
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 20:07

voi poistaa!

Viesti Kirjoittaja henrit100 »

voi poistaa!
Viimeksi muokannut henrit100, Su Syys 24, 2006 05:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

heität sen vakio ilmaputsari kotelon pellolle ja pistät open air filtterin suoraan siihen ilmamassamittariin kiinni niin puhisee tuolla vakio by-passillakin :wink:



Mitään muuta hyöyä ei tuosta free airista sitten taida ollakkaan, luultavasti vain haittaa 8)

Kuva
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Dumppi mahdollisimman lähelle kaasuläppää ja säätö suht kireelle, ettei aukea joka vaihteenvaihdossa. Paten dumppia kehuvat, Bailey Motorsportin kaksimäntäinen on kans pätevä ja vinkuu kuin Bobby Syvässä Joessa :lol: .
Foxbody turbo
henrit100
"Kaasari"
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 20:07

Viesti Kirjoittaja henrit100 »

olisiko antaa linkkejä tai yhteystietoja mistä voi kysellä!:)
Subonaattori
"Aero"
Viestit: 358
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Subonaattori »

Oma Bybassi toimii Dumppina kun laittaa takaiskuventtiilin!
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
henrit100
"Kaasari"
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 20:07

Viesti Kirjoittaja henrit100 »

onko tuossa takaiskventtiilin laitossa jotain haittaa.ja mihinkä väliin se pitäisi laittaa siis mihin letkun!
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Eipä siitä takaiskuvenasta haittaa ole, tulee siis by-passin ja imusarjan välisen ohjauspaineletkun väliin.

http://www.baileymotorsport.co.uk/baile ... ort/1.html

Jos joku tietää suomalaista jälleenmyyjää ko. puljun tuotteille, jakakoot tietonsa :) .
Foxbody turbo
henrit100
"Kaasari"
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 20:07

Viesti Kirjoittaja henrit100 »

vielä tyhmä kysymys?eli by passiin tulee turbon alapuolelta tai jostain siitä se noin 25mm letku ja by passilta lähtee se saman paksuinen letku siihen imupuolen putkeen niin tuleeko se siihen by passin ja imuputken väliin ja jos tulee niin voiko sitäputkea pidentää sen verran että sen saa siihen asunnettua?vai ymmäsinkö täysin väärin??[/img]
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

to4 kirjoitti:Jos joku tietää suomalaista jälleenmyyjää ko. puljun tuotteille, jakakoot tietonsa :) .
Rally Racesta, keravalta saa noita Baileyssin dumppeja.
DV26 taisi olla kaksimäntäinen malli.
Sitä olen itse ostamassa, joten käyttökokemukset ovat tervetulleita!
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Tuumer kirjoitti:
to4 kirjoitti:Jos joku tietää suomalaista jälleenmyyjää ko. puljun tuotteille, jakakoot tietonsa :) .
Rally Racesta, keravalta saa noita Baileyssin dumppeja.
DV26 taisi olla kaksimäntäinen malli.
Sitä olen itse ostamassa, joten käyttökokemukset ovat tervetulleita!
Kiitosta vinkistä, DV26 lähteekin tilaukseen heti maanantaina :) .
Foxbody turbo
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

to4 kirjoitti:
Tuumer kirjoitti:
to4 kirjoitti:Jos joku tietää suomalaista jälleenmyyjää ko. puljun tuotteille, jakakoot tietonsa :) .
Rally Racesta, keravalta saa noita Baileyssin dumppeja.
DV26 taisi olla kaksimäntäinen malli.
Sitä olen itse ostamassa, joten käyttökokemukset ovat tervetulleita!
Kiitosta vinkistä, DV26 lähteekin tilaukseen heti maanantaina :) .
(OT) kerrohan sen toiminnasta kun sen saat asennettua.
Hinta ei ole kauhean paha. http://www.rallyracefin.fi/
Vastaa Viestiin