heität sen vakio ilmaputsari kotelon pellolle ja pistät open air filtterin suoraan siihen ilmamassamittariin kiinni niin puhisee tuolla vakio by-passillakin
Mitään muuta hyöyä ei tuosta free airista sitten taida ollakkaan, luultavasti vain haittaa
Dumppi mahdollisimman lähelle kaasuläppää ja säätö suht kireelle, ettei aukea joka vaihteenvaihdossa. Paten dumppia kehuvat, Bailey Motorsportin kaksimäntäinen on kans pätevä ja vinkuu kuin Bobby Syvässä Joessa .
vielä tyhmä kysymys?eli by passiin tulee turbon alapuolelta tai jostain siitä se noin 25mm letku ja by passilta lähtee se saman paksuinen letku siihen imupuolen putkeen niin tuleeko se siihen by passin ja imuputken väliin ja jos tulee niin voiko sitäputkea pidentää sen verran että sen saa siihen asunnettua?vai ymmäsinkö täysin väärin??[/img]
to4 kirjoitti:Jos joku tietää suomalaista jälleenmyyjää ko. puljun tuotteille, jakakoot tietonsa .
Rally Racesta, keravalta saa noita Baileyssin dumppeja.
DV26 taisi olla kaksimäntäinen malli.
Sitä olen itse ostamassa, joten käyttökokemukset ovat tervetulleita!
to4 kirjoitti:Jos joku tietää suomalaista jälleenmyyjää ko. puljun tuotteille, jakakoot tietonsa .
Kiitosta vinkistä, DV26 lähteekin tilaukseen heti maanantaina .
Kiitosta vinkistä, DV26 lähteekin tilaukseen heti maanantaina .
(OT) kerrohan sen toiminnasta kun sen saat asennettua.
Hinta ei ole kauhean paha. http://www.rallyracefin.fi/