Jatra kirjoitti:Joku varmaan osaa sanoa, onko Trionicin istuttamisen kannalta, siis 5.2 jos tulee, merkitystä sillä onko rakennettava kone alunperin Boschilla vai Lucakselle? Itseäni kiinnostaisi myöski...
Merkitystä on sikäli, että Lucasissa saattaa olla semmoinen kaasuläppäkotelo, joka ei vaadi sovitinlaippaa kaasuläpän asentoanturia varten. En ole tosin testannut, Trionic-projektin alku siirtyi jonkun verran tulevaisuuteen kun sain lucasin toimimaan nikottelematta.
Lucas-autosta saa myös ilman lisäkytkentöjä nopeussignaalin Trionicille, Lucas kun vaatii sen signaalin myös toimiakseen.. Käytännössä kaikissa muovikuorisella nopeusmittarinvaijerilla varustetuissa nopeusmittareissa on tuo lähtö, eli ei se ihmeitä vaadi kunhan auto on vaan '88 tai uudempi.
Metallikuorisissa joko on tai ei ole sitä lisäpiirilevyä, josta signaalin saa ulos.